Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger webansvarlig til to webshops

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er en deltidsstilling, hvor vi forventer at du kan arbejde 15-25 timer ugentligt. Du har således tid til at arbejde selvstændigt på dine egne projekter ved siden af. Dine arbejdsopgaver vil være:

Vores forventninger til dine kvalifikationer og din personlighed

  • Du har tidligere arbejdet intensivt med ovenstående opgaver, og har særlig godt kendskab til Google Analytics, søgemaskineoptimering og Google Adwords.
  • Du har tidligere, eller på nuværende tidspunkt, arbejdet med opstart af webshop samt driften af en webshop.
  • Du kan demonstrere tidligere resultater inden for de vigtigste områder nævnt ovenfor
  • Du skriver fejlfrit dansk, og du kan skrive sælgende tekster
  • Du er meget udadvendt som person
  • Du er dygtig til at arbejde selvstændigt og er i stand til selv at løse problemer

Det tilbyder vi

En virksomhed i rivende udvikling, som har oplevet god vækst offline og som går online for tiden. I den forbindelse søger vi en person, der er stærk på nettet. Din stilling vil særligt kræve at du har øje for selv at løse problemer og finde løsninger samt at du kan arbejde selvstændigt.

Hvis du er interesseret i jobbet, så send os en kort ansøgning og CV via e-mail til

andersen.jensjakob at gmail.com

Tiltrædelse snarest muligt. Har du spørgsmål, ring da til undertegnede på 60 15 28 95

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens,

Jeg tror du vil få en bedre response på indlægget, hvis du angiver hvor i landet arbejdspladsen er :-).

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

ShopWithSocks.com:
Jeg tror du vil få en bedre response på indlægget, hvis du angiver hvor i landet arbejdspladsen er

- Det er bare et gæt, men jeg tror at man skal arbejde hjemmefra, så vidt jeg kan forstå det? :-)

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

ShopWithSocks.com:

Hej Jens,

Jeg tror du vil få en bedre response på indlægget, hvis du angiver hvor i landet arbejdspladsen er :-).

Mange tak for det!

Arbejdet foregår i København. Du vil primært skulle arbejde her fra, men du kan også arbejde nogle timer hjemmefra

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er endnu mulighed for at få jobbet. Hold gerne næste onsdag fri.

Ring på 6015 2895 for at høre mere. 

Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens,

Jeg kunne godt være interesseret i at høre mere om jobbet, da jeg har arbejdet en del webshops og optimering de sidste par år. :-)

Har sendt dig en PB, med mine kontakt oplysninger.

Mvh.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken branche drejer det sig om ? :-)

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

et hurtigt gæt Sko

Billige seo pakker

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)