Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af server hos hetzner.de

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har en server hos hetzner.de og har købt en større. Jeg har haft en til at sætte denne første op men får ikke nogle svar fra ham.

Derfor har jeg prøvet og sætte den selv op men synes ikke det er lige til.

Den første er oprettet med Ubuntu 12.04 LTS minimal og derfor vil jeg også bruge det på den næste og har fundet forskellige vejledninger på nettet men mange af dem henviser til det grafiske interface som jeg forstår ikke er med i denne version.

Er der nogle som kan hjælpe med nogle vejledninger til opsætning af Ubuntu 12.04 LTS minimal på min server. Jeg vil kører ISPConfig som web administrator interface.

Håber der er nogle som kan give nogle gode råd.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 18:55

Hej Brian!

Hvis du kører en Ubuntu minimal, så har du ingen grafisk brugerflade (KDE, Gnome etc.). Det du har adgang til, er nogle terminaler, hvorfra du kan styre din server. Du kan vælge at installere XFCE, som er en simpel grafisk brugerflade, som ikke fylder lige specielt meget. Når du har den, så kan du installere ISPConfig, som er en grafisk applikation så vidt jeg kan se (jeg ved ikke om den findes, som konsolversion).

Under alle omstændigheder kan jeg ikke anbefale at køre GUI på en Linux server, da den herved bliver mindre stabil og risikoen for nedbrud stiger.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 19:16

hetzner tilbyder en migererings-update, så du kan eksportere alle indstillinger fra den mindre til den større -

jeg har selv løst det på en cent-os - hos dem,

jeg kan godt hjælpe men jeg vil forbeholde mig at det kan tage 4-6 timer....

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 138
Fra  Magentomoduler.dk Skrevet kl. 14:26
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)