Ja, det er muligvis ikke den rette kategori, men here goes... Jeg bliver indimellem spurgt, om jeg kan lokkes til at give en tur rundt i Silicon Valley, af danskere som er på besøg i San Francisco området. Og det er jeg, i den udstrækning jeg har tid til det, og mulighed for det. Jeg har vel mødt tæt på 100 Aminoer (i DK) siden jeg tilmeldte mig for over 7 år siden, og det er altid spændende. Jeg har allerede en løs aftale med et par Aminoer som kommer på ferie her i løbet af sommeren, og hvis DU også har planer om en Californien-tur, kunne det være sjovt at mødes. Her er nogle typiske ting jeg tager besøgende med ud og ser: Apple HQ, som selvfølgelig har en merchandise shop Facebook HQ er altid et hit bland besøgende. Der er noget cool over at lave et check-in på Facebook, på Facebook. Google HQ Ebay HQ - en tur i min gule racer er til forhandling. Bil elskere plejer at blive meget begejstret for det ugentlige meetup på min vej, hvor jeg hver lørdag, hvis jeg har tid, mødes med en masse andre biltosser. Altid mange spændende biler... Jeg er club member på et par lokale wineries, så jeg og mine venner kan altid komme og smage på de gode lokalt producerede vine. Generelt er besøgende også interesseret i at se hvordan jeg bor, og hvordan en lejlighed i Silicon Valley ser ud. Så hvis du skal en tur til Californien, eller rettere til San Francisco området, så giver jeg gerne en guidet tur :-) Mvh Carsten |
Rigtig god idé.
Jeg var selv i området for et par år siden, og ville da helt sikkert have brugt den her mulighed hvis jeg vidste den var der! :-)