Jeg er igang med en site om storbyer, www.storbyinfo.dk, hvor man kan finde alt om seværdigheder, hoteller, flyrejser, billetter osv.
Pengene skal komme fra samarbejdsaftaler, reklame osv.
Mit spørgsmål går på, om det kan betale sig at bruge tid på søgeoptimering af sitet, når der kun lige er en forside. Jeg ved, at google giver "bonuspoint" for rettelser osv, men da der nærmest ingen data er på siden, kan de så betale sig at gå i gang med at tilføje sig til linkdatabaser osv?
PS. Det er ikke meningen at I skal trashe siden, den er bare smidt op, i tilfælde af, at google falder over den.
Jeg synes din idee er fin, men hvad med at tænke internationalt?
Samt vil jeg overveje en del om man kan forbedre funktioner mht til mere interaktive tjenester, vise steder på google maps, bruger blogs samt et unikt design og ikke bare et simpelt frontpage ligende design.
Håber mine kommentarer hjælper dig
Brug for flere leads eller bedre salgs management tools - Prøv Futurelabs CRM gratis idag og sælg mere til kvalificerede leads.
Futurelabs er Danmark bedste CRM system og er nemt, at komme igang med!