Hejsa Folkens! Jeg driver på andet år en mindre arkade side hvor brugerne hver måned kan dyste om at vinde en præmie. Min side får cirka 61.000 hits om måneden og de præmier jeg søger er i prisklassen 250-300kr. Har du et godt tilbud på en præmie fra din shop som jeg kan købe i omegnen af den pris så lister jeg præmien samt et link til hvor den kommer fra på min præmie liste. Det er ikke det helt store medie stunt og jeg betaler selvfølgelig også for præmien skulle brugeren vælge den, så se det som en smugle gratis reklame samt at du hjælper mig med at lede efter præmier. Min side er pt. nede indtil imorgen efter at have fået et større facelift hen over weekenden. Adressen er www.Donkeys.dk |
Hej Lasse,
Det lyder som et projekt jeg gerne vil bakke op om. Det som jeg kan tilbyde er at tage en række af mine foto sokker (sokker som er blevet fotograferet til ShopWithSocks.com). De fejler absolut ingenting, de er blot blevet fotograferet :-). Vi kan aftale en værdi, og så sammensætter jeg en præmie.
Jeg fotograferer præmien, og kan evt printe dit logo og få det med på billedet. Lidt på samme måde, som de billeder jeg tilføjer til min facebook profil. Du skal blot sende vinderens navn og adresse til mig, så skal jeg nok sørge for den bliver sendt afsted.
Du får selvfølgelig væsenligt billigere end præmiens værdi, da jeg får eksponering på din side. Er det noget som du er frisk på, så fang mig på info@ioosinternet.dk :-)