Hej Amino, Hvis man har en side der sammenligner priser på et produkt på nettet, er det så mugligt at lave et link der retter priser til automatisk ud fra hvad mine partner sites har? Tak på forhånd |
Aut. rettelse af priser på affiliate site
- 1
|
Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode
Ja, det er det. Jeg har selv fået det til at fungere på min affiliate side, men valgte at droppe det af forskellige årsager |
Jeg er selv igang med at lave en affiliate side hvor der kommer til at være en del produkter, og det vil tage en helvedstid at opdatere priser samt holde styr på om nogle af dem kommer på tidbud. skal jeg gøre det manuelt så vil der ikke være mange penge i overskud på det projekt, så jeg er gået igang med at kode det samme som Emil linker til fra Casper. og det fungerer sgu meget godt. Men det kræver man er rimelig skrap til PHP hvis det skal gøres så det er 100% automatisk og man ikke skal røre en finger. |
Forhåbentlig bliver det en del nemmere når Rich Snippets bliver en del af de store shopsystemer :-). |
Som andre allerede har nævnt skal du have fat i noget XML/feed eller HTML grabber, som kan gøre det for dig. Jeg er partner i et projekt hvor vi samler tøj på en portal, og pt. har vi tæt på 30.000 produkter, og dem kan vi selvfølgelig ikke opdatere manuelt. Det vi har gjort er at basere det på XML feed fra de forskellige partnere, og så hiver vi det ind i vores egen database. Vi tjekker så automatisk XML filen dagligt for prisændringer, udsolgte varer etc, og opdatere sitet. (Du kan se projektet her: Modeoutlet.dk). |
Nogen der ved om der findes et wordpress plugin der kan klare dette :) |
Blackface.dk -> Billig blackmask
er det ikke noget med at det ikke er helt lovligt at html grappe? |
Du kan få et overblik over de bedste streaming tjenester i danmark.