Jeg står med 2 websider, som har få søgeord til fælles. Jeg har oprettet en kampagne nr. 2 på min samme Google adwords konto.
De har begge søgeordet "fisk".
Men når jeg søger i Google, får jeg kun den éne frem af dem, af gangen. Hvordan får jeg dem begge til at vise sig, når søgeordet er "fisk"? De skal vises samtidig.
Eller skal jeg virkelig ud og lave en helt ny adwords konto, for at få dem til at vise sig samtidig?
Jeg mener at du skal have 2 forskellige konto, det har jeg da jeg har 2 shops der er meget ens, og det var den eneste måde jeg kunne få det til at virke på.
Hej Christoffer Det lyder, som du fandt den rigtige løsning på problemet. Jeg tænkte på, om du har overvejet at få professionel hjælp til din markedsføring på nettet. At oprette en Adwords kampagne er en ret simpel manøvre. At køre og optimere den hensigtsmæssigt er et langt mere komplekst forehavende.
Jeg har opstartet et firma, hvor vi rådgiver om online markedsføring med vægt på troværdig e-handel og kundetillid. Hvis du er interesseret, vil vi kunne hjælpe dig med at optimerer omfanget og kvaliteten af din virksomheds tilstedeværelse på nettet.
Du er velkommen til at ringe eller skrive, så vi kan finde ud af om der er grundlag for et samarbejde.