Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webshop skal jeg vælge?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Nr. Broby
Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger med lys og lygte efter en webshop-løsning der passer til mine behov.

Jeg har to specifikke krav til min kommende webshop:

1. Kunderne skal kunne lave en ønskeliste som er tilknyttet deres brugerkonto på siden.

2. Det skal være muligt at for mig at føje "point" eller "kreditter" til specifikke brugerkonti, som kunderne derefter kan bruge som betaling ved efterfølgende køb.

Kender i en god udbyder, gerne ikke alt for dyr, hvor det er muligt at få opfyldt ovenstående krav?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:32

Hej Daniel

Det kan jeg sagtens lave for dig i en Magento shop. Du kan evt. læse mere her: http://www.sohola.net/magento-shop/

Også er du meget velkommen til at kontakte mig hvis ovenstående har interesse :-)

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 00:55

Hej Daniel

Jeg vil også gerne byde ind. Kan sagtens klare en løsning der opfylder dine 2 krav for billige penge :) Se evt. mere her -> http://devilfish.dk 

Mvh Mikael

Tilmeldt 27. May 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 06:52

Vi anbefaler klart en magento da vi har erfaring med lignende projekter.

Jens@wexo.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 07:49

Hej Daniel.

Den opgave kan vi godt fuldføre for dig med glans og stil :)

hos EuDesign laver vi alt fra Blogs til store webshop løsninger og kan lave en unik og lækker designet shop til dig også.

For 5998 ,- For du bla. 

- En unik og lækker designet webshop der er nem at arbejde med selv.

- 25% på NETs betalings oprettelse - Til Visa/Dankort mm. Spar op til 1850 Kr.

SEO optimeret webshop.

- Unikt designet logo.

- Kan sørge for hosting af din webshop til kun 9 kr. i Mdr.

- Fri trafik.

- GRATIS Markedsføring via Google Adwords til en værdi af 650 Kr. Få kunder i butikken fra dag 1.

- Hurtig levering

Vi sørger for alt det tekniske, du skal bare læne dig tilbage og fokusere på det du gør bedst.

Vi kan også tilbyde:

Facebook timeline erhverv & Facebook shop

- Unikke visitkort med dit eget logo

- SEO optimeret tekster for kun 80 Kr. for 400 ord.

... Og meget mere :)

Mvh. Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:18

Hej Daniel

der er rigtig mange "sælgere" som gerne vil have dig til at vælge deres system..

lad os først få en idé om hvad "ikke alt for dyrt" betyder for dig?

Hvad er dit budget, og hvor alvorlig er du omkring at starte din "forretning" op?

Du kan tage et kig på nogle af disse open source systemer som alle kan tilpasses til at kunne det du har brug for:

oscommerce 2.3

zencart

magento

opencart

prestashop

Alle ovenstående shops giver dig extremt langsigtede muligheder for tilpasning mv, såfremt din forretning bliver en fuldtids business for dig.

Hav en god dag

Michael

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:28

Samt TeaCommerce og uCommerce som begge er som plugins til Umbraco.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 76
Fra  Designheroes.net Skrevet kl. 11:09

Hej DanielPind

Jeg kan godt hjælpe med udvikling af din nye side – vi har et lille team bestående
af webfolk og grafikere

Vi kan levere en super side bygget på Opencart som efter vores mening er et af de
mest bruger venlige systemer når man bla. skal oprette vare, grupper og meget
mere.

Denne shop har de moduler som du søger - samtidig er den uhyre billig at drive

Hvis du vil se nogle af de sider som vi har lavet, er du mere end velkommen til at
kontakte mig.

Prisen kan vi tale om når vi ved lidt mere om omfanget.

For mere information er du velkommen til at kontakte mig på amino@designheroes.net

Med venlig hilsen

Morten

Designheroes.net

Fra Nr. Broby
Tilmeldt 25. May 12
Skrevet kl. 11:45

Tusind tak for svar allesammen. Der er i hvert fald noget at overveje og kigge nærmere på her.

Der skal ikke være nogen tvivl om at jeg er meget seriøs omkring det her, da jeg har planer om at kunne komme til at leve af min butik på et tidspunkt.
Min startplan er at komme igang med nethandel ved siden af mit alm. arbejde og forhåbentlig på den måde kan tjene nok til på et tidspunkt at kunne starte egen fysisk butik. Jeg har en startkapital på 25.000 hvoraf det meste kommer til at gå til startlager, inventar, kontorartikler m.m. Derfor ligger mit budget til hjemmesiden på et par tusinde gerne mindre hvis det er muligt stadig at få et godt og velfungerende resultat.

Fra Nr. Broby
Tilmeldt 25. May 12
Skrevet kl. 15:14

Har ikke skrevet i denne tråd længe, da jeg troede jeg havde fundet en god løsning, har dog fundet ud af at det løb op i 5-6000 kr for mig, og det er desværre lidt over budget, da jeg allerede har brugt en hel del på lager, inventar, kontorartikler og startlager.

Så hvis der er nogen der har gode ideer til nemme opensource løsninger eller tilbud på samlede løsninger der ligger i 2000 max 3000 hører jeg meget gerne fra jer.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)