Jeg søger med lys og lygte efter en webshop-løsning der passer til mine behov.
Jeg har to specifikke krav til min kommende webshop:
1. Kunderne skal kunne lave en ønskeliste som er tilknyttet deres brugerkonto på siden.
2. Det skal være muligt at for mig at føje "point" eller "kreditter" til specifikke brugerkonti, som kunderne derefter kan bruge som betaling ved efterfølgende køb.
Kender i en god udbyder, gerne ikke alt for dyr, hvor det er muligt at få opfyldt ovenstående krav?
Jeg kan godt hjælpe med udvikling af din nye side – vi har et lille team bestående af webfolk og grafikere
Vi kan levere en super side bygget på Opencart som efter vores mening er et af de mest bruger venlige systemer når man bla. skal oprette vare, grupper og meget mere.
Denne shop har de moduler som du søger - samtidig er den uhyre billig at drive
Hvis du vil se nogle af de sider som vi har lavet, er du mere end velkommen til at kontakte mig.
Prisen kan vi tale om når vi ved lidt mere om omfanget.
Tusind tak for svar allesammen. Der er i hvert fald noget at overveje og kigge nærmere på her.
Der skal ikke være nogen tvivl om at jeg er meget seriøs omkring det her, da jeg har planer om at kunne komme til at leve af min butik på et tidspunkt. Min startplan er at komme igang med nethandel ved siden af mit alm. arbejde og forhåbentlig på den måde kan tjene nok til på et tidspunkt at kunne starte egen fysisk butik. Jeg har en startkapital på 25.000 hvoraf det meste kommer til at gå til startlager, inventar, kontorartikler m.m. Derfor ligger mit budget til hjemmesiden på et par tusinde gerne mindre hvis det er muligt stadig at få et godt og velfungerende resultat.
Har ikke skrevet i denne tråd længe, da jeg troede jeg havde fundet en god løsning, har dog fundet ud af at det løb op i 5-6000 kr for mig, og det er desværre lidt over budget, da jeg allerede har brugt en hel del på lager, inventar, kontorartikler og startlager.
Så hvis der er nogen der har gode ideer til nemme opensource løsninger eller tilbud på samlede løsninger der ligger i 2000 max 3000 hører jeg meget gerne fra jer.