jeg vil høre om der er nogen der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre jeg vil meget gerne starte egen virksomhed jeg har masser af ideer og mangler bare start kapital på 100000 kr. men jeg kan ikke låne er der nogen steder hvor man kan sælge en ide eller finde en der vil investere i mit projekt til sidst hvordan sikre jeg en ide inden jeg sælger den feks. hvis jeg ved hvordan amino kunne tjene millioner på deres side med nogle få andringer og ikke ville sidde og fortælle alt hvad jeg vidste også stå i den situation at de kunne gå ud og lave det uden jeg tjente noget på det . jeg tænker på ophavsret hvor meget sikre jeg mig med den helst gratis eller til meget få penge på forhånd mange tak hilsen Tommy |
Hej Tommy
det er vel altid et spørgsmål om Hønen og æget.
hvis man ikke kan låne, er den bedste vej vel og se om man kan komme igang uden, på den ene eller anden måde,
alt finde nogen der kan bruge det du vil lave hvis det er et produkt der er tale om, eller noget der minder om.
Bedste er vel altid at komme med lidt man selv har skrabet sammen, det er altid lettere at låne hvis man viser at man selv brænder så meget for det at man har skrabet lidt sammen.
hed hensyn til det her med at sikre ens ide, hvis vi snakker noget på rent ide plan, går jeg ud fra at man laver en Fortroligheds erklæring som man får evt køber til at skrive under inden de får ens ide at se/høre, men dette er ingen 100% garenti.
jeg har aldrig set andet end den slags, det kan være andre har bedere bud.