|
jeg har den her idé og har faktisk fået lavet en HALV prototype. jeg vil meget gerne have kontakt til nogen der forstår sig på nye ideer og som evt. kan se de store faldgrupper i lige præcis min idé. jeg er ikke selv i tvivl om den er god eller ej, jeg synes det er et fremragende lille projekt og jeg synes den løser nogle gode problemer. MEN hvordan ser det ud i den virkelige verden hvilke salgs metode vil være bedst for mit projekt osv.. /schioler |
Hvem kan man spørge om idé?
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
|
|
De bedste hilsner
Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk
|
Hej Schioler... Jeg kan muligvis være behjælpelig...kig evt. på www.ideavelop.dk og få en fornemmelse af mine egenskaber ![]() Mvh. Michael |
|
jeg står faktisk med en prototype, men den er en smule hjemmelavet og jeg er absolut ikke tilfreds med den pt. jeg overvejer kraftigt at betale en designer / udvikler at kigge den igennem og komme med et BUD på hvordan den skal se ud, materialer osv. MEN det hele koster jo kassen så jeg ved ikke om det smartest at have en kommende producent med ind over her fra start eller om det er en fordel at kunne præsentere en 100% ok prototype til en producent. /peter |
|
Hej Peter Vi designer og produktudvikler, så måske vi kan hjælpe dig videre. Du er velkommen til at sende en PM - så skal jeg kigge på det. Læs lidt om os på www.dok54.dk - siden er gammel, men beskriver godt nok hvad det er vi laver. |
Thomas Brinch-Møller
www.BasicElements.dk - til hjem, event og konference
|
Hej Schioler Inden jeg startede på det her Internet sjov har jeg 20 års erfaring med mekanisk udvikling, nyhedsundersøgelser mm. Har bl.a. udviklet danmarks første kortlæser til betalingstelefoner i plast. Min erfaring er, at VIRKELIG mange ideer ER opfundet af andre. Teknologisk institut har et nyhedsbrev, som er udmærket. Prøv at melde dig til det. Og prøv selv at søge patenter på www.google.com/patents Venlig hilsen, Christian |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
Bliv gratis medlem