Hey, Jeg har et stregkode nummer, som nu skal laves det en stregkode? Er der en venlig sjæl, som kan hjælpe med det? |
Det kan google ;-)
Der findes en mulliard af den slags online gratis sider
Tak til alle. Men det skal på en varer af 10.000 stk. så det er lidt et sats at bruge en online. Jeg tænkte der var en der lå inde med et program, som lige kunne hjælpe mig:) Rigtig god dag. |
Hvis du har stregkode nummeret , bliver stregkoden unik. Altså et nummer = en stregkode. |
Skal du have dem kørt ud på klistermærker, skal de køres udskrives fra printer eller skal du bruge en fil til et trykkeri. |
Det er til et trykkeri, det er derfor jeg gerne vil have lavet det ordentligt. Jeg har koden, men mangler streger:) |
Jeg skulle mene at der findes fonte som man kan bruge ? dvs man taster et nummer og det vil blive vist som streg koder ! |
Hejsa Jeg har netop lavet stregkode lagerstyring til en af mine større kunder, så jeg kan hjælpe. Men hvad skal du have lavet? EAN13 stregkode eller hvad? Skal der stå tekst, tal eller hvad i koden? Rettet: Du kan bruge denne til at lave JQUERY barcodes |