Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange posteringer laver iværksættere i gennemsnit

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens

Som i ved, lancerede vi for 1½ måned siden et nyt, online økonomisystem til iværksætterne, Dynaccount.com. Men nok om det, nu til sagen.

Vi har lavet en løsning til alle nye brugere der betyder, at de første 2 måneder er gratis og uforpligtende, intet nyt her. Det nye er, at vi har valgt at lade Dynaccount være gratis de første 2 måneder ELLER indtil du har lavet 120 posteringer. Det betyder at de iværksættere, med meget små behov, vil kunne benytte Dynaccount helt gratis indtil postering nr. 121.

Ud fra vores statistikker, har vi allerede selv et indtryk af hvor mange posteringer en gennemsnitlig iværksættere laver, men synes det kunne være sjovt at se hvordan det generelt forholder sig.

Så smid en markering i afstemningen herunder og lad os se hvordan det ser ud. Er sikker på, at der er andre end Dynaccount der syntes det er interessant :)

Hvor mange posteringer laver du ca. pr måned?

Undersøgelse af hvor mange posteringer iværksættere laver.

• Under 25 (14,3%)
  • Op til 50 (14,3%)
  • Op til 100 (28,6%)
  • Op til 200 (0%)
  • Op til 300 (14,3%)
  • Op til 400 (0%)
  • Op til 500 (0%)
  • Mere end 500 (14,3%)
  • Ingen - Revisoren ordner det hele! (14,3%)
  • Totalt antal stemmer: 7

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:37

Hej Thomas

Måske du skulle præcisere.. Jeg formoder, at et enkelt bilag med moms betyder 3 posteringer? (moms, udgiftskonto, bank) Mange ikke-bogholdere ville muligvis besvare spørgsmålet udfra antal bilag.

Michael

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 14:39

Ja, mit svar drejer sig om ca. 80-100 bilag/md.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 14:57

Fokus Administration:

Hej Thomas

Måske du skulle præcisere.. Jeg formoder, at et enkelt bilag med moms betyder 3 posteringer? (moms, udgiftskonto, bank) Mange ikke-bogholdere ville muligvis besvare spørgsmålet udfra antal bilag.

Michael

Hej Michael

Jamen du har jo ret, det er tvetydigt, alt efter hvem man er. Jeg skynder mig at rette dette:)

Der er selvfølgelig tale om posteringer, som du beskriver det, hvor et bilag kan indeholde flere posteringer.

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)