Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige coworking / kontorpladser i Malmö - få 3 måneder for én måneds pris

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Malmö
Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

jeg sidder på et coworking space i Malmö, hvor vi lige nu har nogle ledige pladser. Derfor kan du lige nu få en plads, hvor du kun betaler 1 måneds leje for de første 3 måneder. Hvis det har interesse, læs mere i nedenstående dokument:

http://www.scribd.com/doc/95842980/Arena-Nyhetsbrev-Sommar-2012

Jeg har ikke nogen økonomisk interesse i dette - synes bare det kunne være rart med mere selskab fra flere spændende freelancere og iværksættere - og så er det generelt et fedt, billigt og centralt sted efter min mening (hvis man bor i Malmö eller omegn).

Dbh Claus

Mvh Claus // Amino

-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du brug for at få flyttet kontoret ud af hjemmet? Så har Regus 2850 centre i mere end 1000 byer i 107 lande, så hvor har du lyst til at arbejde næste uge? Læs mere her.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Og her er et link til stedet

http://malmoarena.se/www/
Fra Malmö
Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for linket Michael - bor du i Malmö eller sidder måske endda her på Arenan?

Hvis nogen er interesseret, så kontakt gerne mig eller mail direkte til bestyrelsesforkvinden på maria@reklamcafeet.se.

Sammenlignet med andre kontorhoteller / coworking spaces i Malmö samt København er det her virkelig billigt, synes jeg - og fra min egen erfaring kan jeg sige, at det giver et enormt produktivitetsskub sammenlignet med at sidde derhjemme (selvom det sikkert er meget individuelt).

Mvh Claus // Amino

-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)