Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Farliggods til private

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er der nogen som kan anbefale en transportør af farliggods til private?

På forhånd tak

Fra Stuttgart, Tyskland
Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der mangler en del info :-)

Hvilke mængder taler vi om? Der findes begrænsninger på nogle produktgrupper, hvorfor der ikke stilles større krav ift. emballage osv.

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er tale om forsendelser til Danmark op til 30 kg.

Typisk er det UN 1993 og UN 2572. Forsendelserne er emballeret jævnfør reglerne, da de er ankommet er importeret fra udlandet til vort lager og kørt til Danmark fra Tyskland, Belgien eller Storbritanien som hjulgods.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

 

UN 2572 er phenylhydrazin et stof som er mærket giftig, må I overhoved sælge det til private kunder i Denmmark?

 

Mvh

Ravn

 

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillader mig og blande mig i denne tråd da jeg også godt kunne bruge tilbud på transport af farligt godt til private og erhverv i hele landet. Primært UN3082 og UN2735.

MVH Mads

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn,

Jeg er dig svar skyldig.

Vi har tidligere fået ordrer B2B og min kunde ønsker at jeg skal distribuere det ud til privatekunder. Ingen af de transportører jeg normalt benytter vil håndtere farliggods til privatpersoner.

UN2572 modtager vi i dag på paller med 60 beholdere af en liter og skal om muligt sende dem som en liters dunke.

Kan godt være jeg skal undersøge det lidt mere, men normalt har jeg kun transportansvar og det vil være min kundes ansvar at sikre at deres handel er lovlig. Fåe jeg kendskab til at det ikke er lovligt vil jeg naturligvis afstå fra at håndtere transporterne. Men uden et transportfirma til at køre varene er det ikke muligt.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan ikke se hvad private ska bruge fenylhydrazin til

http://en.wikipedia.org/wiki/Phenylhydrazine
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Phenylhydrazin er en del af indholdet i lovligt plantegift. Stoffet findes faktuelt i forvejen i naturen f. eks i svampe. Min kunde har vist mig sin tilladelse til salg til private. Krav er overholdt dvs. koncentration og mængder.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)