Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webportal - webdesigner/IT/grafiker/mv assistance og input søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en ide til en ny webportal for en meget massiv potentiel kundegruppe, som vi ikke mener findes i ordentlig form på markedet/nettet pt.

Portalen skal bestå af en mængde indlæg og artikler fra os, en medlemsfunktion, en betalingsfunktion, en debat/indlægsfunktion fra brugerene/medlemmer, en søgefunktion i indlæggene mm.

Vi er en gruppe af fagligt kvalificerede personer, der skal stå for selve indholdet, men vi skal have skruet en god side sammen med ovenstående features, vi er uerfarne på IT-delen. Derfor følgende spm:

- Meget løseligt - hvad mon det kan koste at få programmeret/sammensat en side som beskrevet?

- Vi overvejer at finde en ITpartner, der vil indgå som del-medejer af setuppet mod gratis at stå for at strikke siden sammen - IT-delen. Hvilken ejerandel vil man typisk skulle afgive til et webfirma/programmører for et sådant setup? Er det en løsning der anvendes ofte?

På forhånd tak.

vh thomas

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 22:37

Hej Thomas,

Fedt at se at der kommer nye gode projekter til :-)

For at besvare dine spørgsmål:

- Programmeringen du beskriver er meget specifikt og kan koste 10-50.000 alt efter hvilke funktioner i ønsker. Jeg har selv en del erfaringer inden for programmering og design af hjemmesider, så hvis i har en bedre specifikation kan I sende den til mig og så kan jeg give jer en mere nøjagtig pris om hvad jeg i hvert fald villet age for at lave en sådan opgave :-)

- Som jeg ser det er programmeringsdelen en stor del af projektet, så jeg ville mene at meget af arbejdet skulle gøres af programmøren. Derfor burde ejerandelen være passende efter opgavens omfang.

Jeg håber at svarene kan hjælpe lidt. God aften

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 02:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Thomas,

Jeg tror du får svært ved at finde en udvikler som vil designe/udvikle gratis mod at være medejer. Hvis i stedet du siger noget i retningen af: Jeg, Thomas, kommer med DKK 50,000, du udvikler investerer DKK 50,000 i form af IT udvikling, design eller hvad i bliver enig om, så er det nemmere for dig.

Seriøse udvikler/freelancer får, hvis ikke daglig, så ugentlig tilbud om at være medejer i et projekt mod at de udvikler det hele, lidt i retningen af: Du designer, udvikler, installerer, fejlretter og laver change request, jeg sælger gennem netværk

Mvh

Peter

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 10:07

Peter Skouhus:

Hej Thomas,

Jeg tror du får svært ved at finde en udvikler som vil designe/udvikle gratis mod at være medejer. Hvis i stedet du siger noget i retningen af: Jeg, Thomas, kommer med DKK 50,000, du udvikler investerer DKK 50,000 i form af IT udvikling, design eller hvad i bliver enig om, så er det nemmere for dig.

Seriøse udvikler/freelancer får, hvis ikke daglig, så ugentlig tilbud om at være medejer i et projekt mod at de udvikler det hele, lidt i retningen af: Du designer, udvikler, installerer, fejlretter og laver change request, jeg sælger gennem netværk. 

Mvh

Peter

Her må jeg give Peter ret :-) Penge virker næsten altid bedst. Desuden viser det lidt om at det ikke "kun" er programmøren der tager risikoer, men at alle er villige til at satse på projektet.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)