Vi har en ide til en ny webportal for en meget massiv potentiel kundegruppe, som vi ikke mener findes i ordentlig form på markedet/nettet pt. Portalen skal bestå af en mængde indlæg og artikler fra os, en medlemsfunktion, en betalingsfunktion, en debat/indlægsfunktion fra brugerene/medlemmer, en søgefunktion i indlæggene mm. Vi er en gruppe af fagligt kvalificerede personer, der skal stå for selve indholdet, men vi skal have skruet en god side sammen med ovenstående features, vi er uerfarne på IT-delen. Derfor følgende spm: - Meget løseligt - hvad mon det kan koste at få programmeret/sammensat en side som beskrevet? - Vi overvejer at finde en ITpartner, der vil indgå som del-medejer af setuppet mod gratis at stå for at strikke siden sammen - IT-delen. Hvilken ejerandel vil man typisk skulle afgive til et webfirma/programmører for et sådant setup? Er det en løsning der anvendes ofte? På forhånd tak. vh thomas
|
Hej Thomas,
Fedt at se at der kommer nye gode projekter til :-)
For at besvare dine spørgsmål:
- Programmeringen du beskriver er meget specifikt og kan koste 10-50.000 alt efter hvilke funktioner i ønsker. Jeg har selv en del erfaringer inden for programmering og design af hjemmesider, så hvis i har en bedre specifikation kan I sende den til mig og så kan jeg give jer en mere nøjagtig pris om hvad jeg i hvert fald villet age for at lave en sådan opgave :-)
- Som jeg ser det er programmeringsdelen en stor del af projektet, så jeg ville mene at meget af arbejdet skulle gøres af programmøren. Derfor burde ejerandelen være passende efter opgavens omfang.
Jeg håber at svarene kan hjælpe lidt. God aften