Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 stk. artikler i dag

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg søger et tilbud på 2 stk. artikler om afbestillingsrejser til to forskellige destinationer.

Artiklerne skal naturligvis være unikke, og skal være ca. 400 ord hver.

Jeg skal bruge artiklerne i aften.

Send gerne et tilbud pr. PB.

Mvh

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 22:31

Du er vist ikke den vilde planlægger Mads :-)
At skrive kl 20 at du skal bruge to artikler i aften synes lidt kort varsel. Spændt på at høre om du fandt en til at skrive dem?

Alle Aldre Kan Få Glæde Af Løbehjul På Tilbud.

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 10:37

legebarnet:

Du er vist ikke den vilde planlægger Mads :-)
At skrive kl 20 at du skal bruge to artikler i aften synes lidt kort varsel. Spændt på at høre om du fandt en til at skrive dem?

Ja, det er måske liige kort varsel nok :o)

Jeg vil igen anbefale dig Fiverr.com. Der kan du få helt op til 3-5 artikler a 3-500ord pr artikel for blot ca 28DKK, i løbet af 24timer. :o)

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 10:41

Marco Poul:
Jeg vil igen anbefale dig Fiverr.com. Der kan du få helt op til 3-5 artikler a 3-500ord pr artikel for blot ca 28DKK, i løbet af 24timer. :o)

Nu ikke på Dansk... Tror jeg da ikke?

Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 11:11

Det er ganske rigtig en smule kort løbetid du giver der, men ellers ville du snildt kunne få denne type tekstopgaver løst af Atak Advertising & Marketing, hvis du giver lidt mere end indeværende dag at løbe på.

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Skrevet kl. 11:13

Emil Engholm:

Marco Poul:

Nu ikke på Dansk... Tror jeg da ikke?

Der er helt klart ikke særlig mange danskere på Fiverr, desværre. Den eneste der tilbyder danske artikler på Fiverr er en knægt herfra Amino, men jeg vil mere anbefale at få et af disse gigs, og derefter få dem oversat herfra. - Jeg vil dog sige at jeg ikke har prøvet oversættelsegiget før, så det er ikke en anbefaling, blot en henvisning. :o)

- Marco Poul

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:49

Marco Poul:

Der er helt klart ikke særlig mange danskere på Fiverr, desværre. Den eneste der tilbyder danske artikler på Fiverr er en knægt herfra Amino, men jeg vil mere anbefale at få et af disse gigs, og derefter få dem oversat herfra. - Jeg vil dog sige at jeg ikke har prøvet oversættelsegiget før, så det er ikke en anbefaling, blot en henvisning. :o)

Et problem ved at få skrevet artikler af fjerne udlændinge er, at de ikke er tilpasset danske forhold.
En kunde har fortalt mig, at en bestilling af artikler om skadedyr f.eks. har resulteret i en lang og grundig artikel om hamstere og kaniner - der altså i nogle lande forvolder stor skade på meneskenes værdier. - men i Danmark er det jo meningsløst at kalde disse nuttede væsner for skadedyr.

Jeg vil anbefale at være ude i lidt bedre tid og bestille hos én som skriver korrekt og levende dansk (hvilket desværre ikke er tilfældet for alle udbydere af disse ydelser).

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:02

I fremtiden kan du altid smide mig en mail på Kontakt@ungaffiliate.dk, og så er jeg nærmest altid klar til at lave et par artikler på et par timer.

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Skrevet kl. 22:23

Hans Stokholm Kjer:

Marco Poul:

Et problem ved at få skrevet artikler af fjerne udlændinge er, at de ikke er tilpasset danske forhold.
En kunde har fortalt mig, at en bestilling af artikler om skadedyr f.eks. har resulteret i en lang og grundig artikel om hamstere og kaniner - der altså i nogle lande forvolder stor skade på meneskenes værdier. - men i Danmark er det jo meningsløst at kalde disse nuttede væsner for skadedyr.

Jeg vil anbefale at være ude i lidt bedre tid og bestille hos én som skriver korrekt og levende dansk (hvilket desværre ikke er tilfældet for alle udbydere af disse ydelser).

Venlig hilsen

Hans

Ja, det er klart at det kræver at man er lidt specifik i sin efterspørgelse. Det er klart at hvert land har forskellige syn på skadedyr, så selvfølgelig skal man være mere specifik om hvilket skadedyr der er tale om. :o)

Mvh

Marco Poul

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)