Kvinde på 42 år, uddannet indenfor kontor all-round søger job indenfor kontor. Har mange års erhvervserfaring bla. fra Patent-bureauer, produktionsvirksomheder, boligselskaber, erhvervsejendomsmægler mm. Er tilflytter til Thyborøn fra Nordsjælland. Har kompetancer indenfor: kunderådgivning, kundebetjening (personlig - og telefonisk), post, fakturering, ordrebehandling, daglig bogføring af kasseklasse, bestilling af fragt/transport, brevskrivning og forefaldende kontorarbejde. Gode it-færdigheder og god til skriftlig kommunikation. Word, Navision, Excel, Internet og Outlook. Serviceminded, præsentabel og kvalitetsbevidst. Er der nogen der kan/vil hjælpe mig med et job, helst over 30 timer ugentligt. Kan starte med det samme! Hvis ikke skal jeg afsted på aktiveringskursus igen i morgen!!!!!!!!! I min fritid kan du finde mig i naturen og helst med en fiskestang i hånden. Håber på masser af god respons.
Hilsen Vestkysten
|
Hvis du vil køre lidt efter det, så skulle der være mulighed for et job hos det nye betalingscenter i Holstebro, de skal bruge omkring 200 nye medarbejdere.