Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Læseferie = skriveferie - billige tekster hele Juni måned!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg fået sommerferie i 10 uger (de første 4 uger er læseferie), og der har jeg massere af tid til at skrive tekster for dig. De sidste par gange jeg har oprettet dette tilbud har jeg fået meget travlt, og denne gang er det meningen at jeg skal have meget mere travlt.

Jeg kan hver dag skrive rigtig mange artikler i denne sommerferie, og derfor har jeg valgt at sætte prisen seriøst langt ned.

Jeg vil ikke skrive alle mulige forskellige længder, da jeg ikke gider at bøvle med det. Jeg gider ikke at tage imod en ordre på 55 artikler. Jeg gider ikke at lave mængderabatter, da jeg ikke at bruge tiden på det. Det eneste jeg vil bruge min tid på er at skrive, og derfor har jeg lavet en del om.

For 150 kroner vil jeg skrive 5 artikler a 300 ord. Leveringstiden vil være meget forskellig, men normalt inden 48 timer.

Hvis du ønsker at tage imod tilbudet, så skal du blot gøre følgende:

1) Skrive en mail til mig på 'Kontakt@ungaffiliate.dk' hvor du skriver hvad dine 5 artikler skal handle om.
2) Så skriver jeg om det er muligt for mig at skrive om emnerne du har sendt til mig, og så beder jeg om betaling. Betalingen på 150,- skal betales via. Paypal. Jeg fremsender dig et betalingslink som du kan betale sikkert igennem, eller også giver jeg dig min Paypal e-mail og så ordner du betalingen til min Paypal konto selv (kan du kun hvis du har en paypal bruger). Jeg anbefaler klart den første metode.
3) Når jeg har modtaget betalingen (jeg modtager betalingen med det samme, når du har overført), vil ordren gå igang og du vil have artiklerne (typisk) indenfor 48 timer.

Referencer kan ses ved at tage et kig på nogle artikler som jeg har skrevet:
Illustreret Videnskab til iPad
Tjen penge på en hjemmeside

Er du interesseret? Send en mail til kontakt@ungaffiliate.dk.

NB. Man kan kun bestille 5 artikler af gangen, men man er selvfølgelig altid velkommen til at bestille flere artikler bagefter.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)