Det er da et super godt initiativ |
Rigtig fint, tror mange ''Webshop-iværksættere'' kunne få rigtig stor glæde af sådan en bog.
- Thumbs up for det
Best regards / Bedste hilsner
Frederik - Stokholm Jewelry
Rigtig fint, tror mange ''Webshop-iværksættere'' kunne få rigtig stor glæde af sådan en bog. - Thumbs up for det Best regards / Bedste hilsner Frederik - Stokholm Jewelry |
Fedt initiativ mate |
Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk
Har tilmeldt, tror alle er enige om værdien! Ser frem til at læse den. Du får et stort LIKE herfra :-) |
Få hjælp til SEO, Analytics, Wordpress og mere synlighed online hos Ehook.dk. Gratis SEO rapport til dit website / webshop!
Fedt man, glæder mig til at smide den ud til Jer :) |
Kristian Ole Rørbye
Jeg har også tilmeldt mig. Hvor meget erfaring har du med prestashop? Glæder mig til at læse bogen :) |
Tak for det Kent, Jeg har arbejdet med det siden 2009 og så vidt jeg ved var min hjemmeside www.prestadesign.dk den første af slagsen der tilbød services til Prestashop systemet :) Så ca. 4 års erfaring pt. |
Kristian Ole Rørbye
Kunne ikke vente :-) tog mig selv i at prøve at lave en Prestashop på 1 1/2 dag uden kendskab! Nu mangler finpudsningen så og håber din lille bog kan spare mig noget tid ;-) Den er forresten ikke hemmelig mere, så grin blot af en novice i presta her: http://printscan.dk |
Hej Tom, Tillykke med shoppen :) Det er da en meget god start! Så er det bare at klø på og lære af sine erfaringer. |
Kristian Ole Rørbye
Mange tak for bogen :) |
Billige E-cigaretter, e væsker samt tilbehør til e cigaretter. Klik ind på www.ebakko.dk