Hej allesammen! Jeg har fået en masse konstruktiv kritik omkring min hjemmesides design og layout, som virkelig har betydet noget og allerede har givet nye kunder! - Se mere på www.nelma.dk (ris/ros er stadig velkommen) Nu er næste skridt så at få siden optimeret i forhold til SEO og google addwords. Er der nogen der jer der har forslag, som I umiddelbart kan se vil gøre siden mere synlig? Facebook er på vej: http://www.facebook.com/pages/Nelma/193879707296748 Her vil vi f.eks. tilbyder gratis vinduespolering til den som skaffer Nelma en ny andels- eller ejerforening, til fast ejendomsservice og trappevask i København eller hovedstadsområdet. Hvad siger I? På forhånd tak for hjælpen Med venlig hilsen Niels E. Bidstrup NELMA |
god ide give billeder titler og tags derved en chance de findes i google billedet søgning.
social medier kan jeg slet ikke se på siden sæt det på siden god ide med google plus og facebook på siden
mere tekst på siden vis kan skrive en masse relevant om jeres ydelser tekst er jo en af de vigtigste ting
gode videoer omkring hvad i tilbyder man ser tit videoer komme højt op på google og de kan desuden sælge siden bedre især vis de er gode videoer som er det meste afgørende .
aktive over alt og skrive presse meddelers med mere og læs lidt ekstra tips her