Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endelig Ny Hjemmeside!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

rigtigt flot side Big Smile

jeg savner cvr nummer op igen på kontakt siden så man hurtigt ser i er en virksomhed i kan ligge det i venstre eller højre side samme desuden med google maps kort så vi skal holde møde vedr optimering kan hurtigt se hvor du holder mange elsker den personlige kontakt.

en referencer siden i stedet for det er på alle sider en lille del , desuden kan jeg ikke læse hvem er referencerne fra ?

få din egen facebook side lav logo alle sider til dem vis du levere denne markedsføring ved selv at have det og det samme ligeså med google plus.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 13:09

Asger:

En ting jeg lige kom til at tænke på. Det kunne være smart hvis du gjorde dine menu knapper aktive så de f.eks. skifter farver når du holder musen over :)

Godt set :-) Noget jeg altid plejer at gøre, men jeg må lige have overset det i svinget. Tusind tak!

Det bliver skrevet på listen over tiltag i næste uge ;-)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 13:11

Mikael christiansen:

jeg savner cvr nummer op igen på kontakt siden så man hurtigt ser i er en virksomhed i kan ligge det i venstre eller højre side samme desuden med google maps kort så vi skal holde møde vedr optimering kan hurtigt se hvor du holder mange elsker den personlige kontakt.

Godt tænkt med kortet :-) Og ja.. I har nok ret. Jeg må få sat nogle fler oplysninger på kontaktsiden :-)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 10:37

Så kom Google maps på kontaktsiden :-)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 10:44

Patrick Olsen:

Nils Pedersen:

Dog under det mig lidt, hvor du ikke har lavet et specifikt reference menu-punkt ?

Hej Nils,

Tak for din feedback. Jeg tænke på at lave et referencemenupunkt, men besluttede mig i stedet for at sætte det ind som et call-to-action element på de 3 undersøger som omhandler en niche (i form at en knap). Det kunne godt være at et referencepunkt ville være en god idé selvom jeg allerede har referencer stående - så jeg vil da overveje det. Tak :-)

Må give Nils ret her. Vil bestemt også anbefale dig en menu, der hedder Referencer. Èn ting jeg fandt ud af med tiden, er, hvor mange der ikke kiggede på mit arbejde, men øjeblikkeligt læste mine referencer.

Men en pæn side, synes jeg.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 10:49

Må give Nils ret her. Vil bestemt også anbefale dig en menu, der hedder Referencer. Èn ting jeg fandt ud af med tiden, er, hvor mange der ikke kiggede på mit arbejde, men øjeblikkeligt læste mine referencer.

Men en pæn side, synes jeg.

Tak tak. Jeg må lige få indsamlet nogle kundeudtalelser :-)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)