Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedre/alternativ bredbånd/internet

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Aner ikke om det egentlig er den rigtige kategori, but here goes :)

Sagen er den at jeg driver mit firma hjemmefra, men jeg er så uheldig (indsæt selv tudefjæs) at jeg bor i et omårde af Odense, hvor det eneste jeg kan få via de gode gamle kobberledninger er op til 10MB. Det har vi så, men da vi samtidig har Home Trio, stjæler fjernsynet en del af den hastighed.

Det betyder at det ind imellem er temmelig langsomt, og det er jeg ved at være godt træt af. Jeg søger derfor alternativer. Jeg var lige ved at hoppe på Skyline-vognen men nåede det heldigvis ikke. Der er ikke lagt fiber i jorden og det vil være en voldsom investering for et mig som enkeltmandsvirksomhed.

Derfor vil jeg høre om der var nogen her på amino, der lige kunne give et godt tip til en fremragende udbyder. Om det er den ene eller anden teknologi er ikke afgørende, det afgørende af hastigheden og så at det naturligvis er stabilt.

Jeg takker på forhånd :)

Fra Herning
Tilmeldt 4. Sep 10
Indlæg ialt: 197
Fra  JH Media ApS Pricebook ApS Skrevet kl. 21:04

Bruger du det også til download, ellers så kan mobilt bredbånd jo komme på tale. Eksempelvis Telia 4G premium med 80 Mbit/s, men så er der som der altid er på mobilt bredbånd et maks forbrug. På Telia Premium 30 GB.

Kan jeg få din adresse ellers i en PM, så skal jeg nok lige undersøge hvad der er billigst for dig og hvad du kan få :) ?

Mvh.

Simon Juhl

Angiv dit mobilforbrug og find det billigste mobilabonnement med http://mp.dk

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 22:01

Jeg er webduvikler så både up- og download er vigtig :)

Du får lige en PB :)

Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 153
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 22:53

I en periode brugte jeg selv Oister som leverandør da de kunne levere optil 16mb til 159 kroner pr måned, godt nok med en limit på 20Gb, men efterfølgende blev hastigheden "blot" sat ned, ikke noget med ekstra regninger (men læs lidt i deres betingelser, da dette var for ca 5 måneder siden)

Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)