Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg kan hjælpe - dine kunder får en bedre oplevelse!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en webshop? Så kan jeg hjælpe dig med at give kunderne en følelse af, at Dit firma, gør sig umage. Dét vil optimere muligheden for at dine kunder bliver hos dig - uanset, om du sælger lejetøj, tøj, it-udstyr, eller noget helt fjerde!

Ganske enkelt handler det om, at jeg tilbyder at skrive et eventyr i valgfri længde ( dog min. 200 ord), som kan trykkes på det lille kort eller papir, og sendes med kundens køb.

De forskellige muligheder for eventyr til dit firma er bl.a.:

Eventyret om hvordan din virksomhed startede (du vælger ganske selv, om det skal være kreativ fiktion eller skal indeholde en vis mængde fakta)

Eventyret om pakkens vej til kunden (fra fabrik til dig, fra dig til kunde, ganske op til dig)

Eventyret om pakkens oprindelse (hvordan denne tandbørste(/bamse/trøje/etc.) blev lavet. (igen frit valg - fakta eller fiktion eller en fin blanding)

Har du andre ideer eller ønsker til et eventyr en lille historie, må du meget gerne skrive til mig, jeg er en kreativ sjæl og med på lidt af hvert. Om du ønsker én historie om firmaet eller én til alle varer i shoppen er ganske op til dig. Og jeg pointerer lige igen - Uanset om det er kondomer, chokolade eller sportssko, så er der en historie at fortælle!

En sådan lille nota med, får kunden til at føle du gør dig umage, at dit firma kredser om kunden.

Priserne afhænger ganske af længden på eventyret, men lige nu vil jeg gerne gøre det billigt for jer Aminoer og derfor vil prisen være 13øre pr. ord. Det betyder at priserne er som følger (eksl. moms):

200 Ord = 26 Kr.

300 Ord = 39 kr.

400 Ord = 52 kr.

500 Ord = 65 kr.

Det mener jeg, er overskuelige priser. Vil du have tekst til hver enkelt varer i din webshop, finder vi en passende betaling sammen - det vil stadig være billigt!

Du kan sende mig en PM med dine ønsker, eller en Mail på AnnNord@live.dk - send gerne et link til din side, så jeg kan fange stemningen hos Dit firma.

Jeg vil også lige nævne at jeg gerne påtager mig at forfatte andre tekster til brug på din hjemmeside, mere eller mindre faktuelle. Dette tilbud, står ganske ved magt, uanset din bestilling, men ekstra bud er altid velkomne.

Ann Nord

Tilmeldt 19. May 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ekstra: da dette er et nyt koncept for mig, kan de første 5 henvendelser der tilbyder reference få det gratis.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)