Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit første køb når jeg tjener de første millioner

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Men tænk på alt det havearbejde der skal til?

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Erik Hamre:

Men tænk på alt det havearbejde der skal til?



Hvor er du pessimistisk Smile 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Gusnova:
Jeg tror mit første køb bliver en af de store villaer herinde: www.Jameslist.com :)

jameslist.com virker som et meget parkeret domæne. Jeg tror ikke de sælger særlig mange villaer der ;) 

Prøv igen, Jonas :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hvordan skal jeg kunne besøgene min familie vis jeg bor på en ø, selv med  en flyver vil det gå langt tid at komme derfra til min familien  , hvad gør man så ?

hvem skal man snakke med ?

hvordan handler man ind går i byen hygger sig

Jeg tror det er drøm for mange med et ø , men de fleste ville aldrig vælge det da man har andre behov der er vigtigere social kontakt  , men det er en romantisk drøm at bo på et ødet ø , som mange lever og sikkert kunne være dejligt en uges tid , men som vil kede de fleste at leve der for evigt.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Blom:

Jonas:

Gusnova:
Jeg tror mit første køb bliver en af de store villaer herinde: www.Jameslist.com :)

jameslist.com virker som et meget parkeret domæne. Jeg tror ikke de sælger særlig mange villaer der ;) 

Prøv igen, Jonas :-)

Ah ja, der kom den. Fedt :D 

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

hvordan skal jeg kunne besøgene min familie vis jeg bor på en ø, selv med  en flyver vil det gå langt tid at komme derfra til min familien  , hvad gør man så ?

hvem skal man snakke med ?

hvordan handler man ind går i byen hygger sig

Jeg tror det er drøm for mange med et ø , men de fleste ville aldrig vælge det da man har andre behov der er vigtigere social kontakt  , men det er en romantisk drøm at bo på et ødet ø , som mange lever og sikkert kunne være dejligt en uges tid , men som vil kede de fleste at leve der for evigt.

Jeg må ærligt indrømme at jeg vil foretrække en ø frem for falsk social samværd til hver en tid. Jeg er ikke den mest sociale type, og nyder for det meste at være alene. Så en privat ø ude i ingenting vil være så fantastisk. 

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Mikael christiansen:

hvordan skal jeg kunne besøgene min familie vis jeg bor på en ø, selv med  en flyver vil det gå langt tid at komme derfra til min familien  , hvad gør man så ?

hvem skal man snakke med ?

hvordan handler man ind går i byen hygger sig

Jeg tror det er drøm for mange med et ø , men de fleste ville aldrig vælge det da man har andre behov der er vigtigere social kontakt  , men det er en romantisk drøm at bo på et ødet ø , som mange lever og sikkert kunne være dejligt en uges tid , men som vil kede de fleste at leve der for evigt.

Jeg må ærligt indrømme at jeg vil foretrække en ø frem for falsk social samværd til hver en tid. Jeg er ikke den mest sociale type, og nyder for det meste at være alene. Så en privat ø ude i ingenting vil være så fantastisk. 

Man kan da bare flytte derned eksempelvis thailand og købe sit eget derned , de fleste dansker har råd til det de vi arbejder jo meget og boliger der ligget ødet fås billigt men hvad er livet uden sin familie og sin omkreds , men nu kender jeg jo ikke dit liv , men det er ikke ekstremt dyrt , det er mere springet ud i det  http://www.thaiguide.dk/samui/omsamui/samui_overnatning.htm 1200 bath for en bungalows om ugen er omkring 200 danske kroner der skal ikke meget økonomi til for livstid have råd til det , mad og det hele er biligere og du er får det langt væk fra andre mennesker , men er det livet , jeg tror det ikke , min familie er der ikke

jeg kan forstå du flytter nok snart derned , så gør det , der er flere iværksættere der gør det grundet livet er billigere , men der er fordele og ulemper ved alting , dog vis bo helt ødet og vil leve lidt luksus liv og  kunne tit besøgene familien kommer du ikke langt for en million kroner, for mig er mine nærmeste meget vigtigt for mig

Tænk lige 10 flyve ture DK mindste hvert år fødselsdage , julen med mere skal man da holde samme med sine nærmeste og råd til det kræver langt langt mere en millioner kroner vis for livstid råd til dette liv bare et par år ville være dyrt vis ønsker se sine nærmeste

Jeg kunne vis eksempelvis besøgene familien  koste 4700 kroner tur retur og  10 gange er cirka 50.000 kroner plus , dog hvad vis tænker julen og nytår så lige fødselsdagene og hvad så med de hyggelige påskefrokoster og hvad med alle mine danske venner hvornår skal jeg besøge dem vis bor på en ødet ø , alle de omkostninger er for store for de fleste og du kan få rigtigt meget luksus i DK i boliger vis man beregner ind man ikke dropper de social bånd til sin familien

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.0-60mag.com/wp-content/uploads/2011/02/audi-r8-gt-feat.jpg

Audi R8 GT Big Smile

Men mindre kan også gøre det, så længe det er en Audi!

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok ikke vælge at bosætte mig på en ø, men hver har sin drøm.

Jeg har aller mest lyst til at blive her i Silicon Valley, da jeg føler at det er min legeplads. Der er dog en lejlighed som ligger to-tre skridt fra strandsandet i Santa Monica som jeg gerne ville supplere med. Jeg går forbi hver gang jeg kører en tur til Los Angeles/Hollywood og er på stranden.

Den er faktisk ikke vanvittig dyr (efter vores målestok), og det kunne være fedt at kunne tilbringe 3 dage i ugen der, og de resterende 4 dage her i Valley'en.

Mht. at bo langt fra familien, så har jeg gjort det noget tid nu. Med telefoner, Skype etc. ser jeg ikke det store problem i det. Hvis jeg boede i KBH og mine forældre og søster i Aalborg, tror jeg sgu heller ikke at jeg ville se dem så ofte.

Drøm stort, så bliver resultatet også stort!

Mvh Carsten



Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok ikke vælge at bosætte mig på en ø, men hver har sin drøm.

Jeg har aller mest lyst til at blive her i Silicon Valley, da jeg føler at det er min legeplads. Der er dog en lejlighed som ligger to-tre skridt fra strandsandet i Santa Monica som jeg gerne ville supplere med. Jeg går forbi hver gang jeg kører en tur til Los Angeles/Hollywood og er på stranden.

Den er faktisk ikke vanvittig dyr (efter vores målestok), og det kunne være fedt at kunne tilbringe 3 dage i ugen der, og de resterende 4 dage her i Valley'en.

Mht. at bo langt fra familien, så har jeg gjort det noget tid nu. Med telefoner, Skype etc. ser jeg ikke det store problem i det. Hvis jeg boede i KBH og mine forældre og søster i Aalborg, tror jeg sgu heller ikke at jeg ville se dem så ofte.

Drøm stort, så bliver resultatet også stort!

Mvh Carsten

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)