Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blogge og tjen penge???

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. May 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at starte min egen blog og derpå tjene lidt penge på den,
Men hvordan og hvorledes?

er der en af jer amino'er der kunne have interesse i at hjælpe mig ? :)

M.v.h. Mia

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 13:38

Hej Mia,

Først og fremmest skal du overveje hvad du vil blogge om. Skal det være helt almindelige hverdagsting i dit eget liv - eller vil du blogge inden for en bestemt niche mv.

Så spørger du her på Amino om der er nogle der har lyst til at hjælpe dig med at opsætte en Wordpress blog m tilhørende design. Det gøres ufatteligt og så kan du så småt begynde at komme i gang. Før du overvejer at tjene penge på bloggen så bør du i stedet koncentrerer dig om at leverer kvalitetesindhold og få læsere :-)

Tilmeldt 20. May 12
Skrevet kl. 13:44

Jamen jeg vil blogge om kvinde ting, make up, skønhed, tøj og hverdags ting :)

Undskyld patcrick, jeg forstår ikke helt hvad du har skrevet her " Det gøres ufatteligt og så kan du så småt begynde at komme i gang" :b ved ikke om der mangler noget tekst eller noget :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:48
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er igang med at starte et koncept op ved navn Payblogging, som giver bloggere mulighed for at tjene penge på deres blogs

MiaWill:
Jamen jeg vil blogge om kvinde ting, make up, skønhed, tøj og hverdags ting :)

Vi ar en del kvinde-bloggere, men der er altid plads til flere og du er velkommen til at tilmelde dig :-)

Tilmeldt 20. May 12
Skrevet kl. 13:54

Okay, koster det noget at melde sig til? og hvordan foregår det? har man sin egen side hvor folk kan komme ind og kigge og læse ens indlæg ? :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:02

MiaWill:
koster det noget at melde sig til?

Det står på siden ... men nej selvfølgelig koster det ikke noget, for det første giver det igen mening at betale for at søge et job og for det andet så giver det ingen mening at betale for at søge job :-)

MiaWill:
hvordan foregår det?

Det står også på siden :p .. Du skriver dig op, melder din blog til, og begynder at modtage tilbud - som du så kan acceptere og udføre, hvorefter du bliver betalt..

MiaWill:
har man sin egen side hvor folk kan komme ind og kigge og læse ens indlæg ?

Det kræver at du har din egen blog ja ... så det skal du nok lige ha lavet først ;)

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 14:05

Igang med dig du :)

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 20. May 12
Skrevet kl. 14:17

Men problemet er at jeg ved jo ikke hvordan jeg opstarter sådan en blog :/ så computer ferm er jeg heller ikke ;)
Så det var derfor jeg godt kunne bruge noget hjælp :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:24

Hej Mia

Har du gennemlæst indlæggene i den kategori, som du har placeret dit eget indlæg i? Der er rigtig meget nyttig information at hente. Dog kan jeg ganske kort nævne, at Affiliate-reklamer, Adsense og almindelige reklamebannere er vejen til at tjene penge. Dertil skal nævnes vigtigheden af, at reklamerne hænger fornuftigt sammen med indholdet på din blog. Hvis man går ind for at læse din blog om kvindeting, skal du nok ikke placere reklamer for Penge og Privatøkonomi - hvis du forstår... Det vil ikke give særlig mange klik på reklamerne.

God læselyst og arbejdslyst.

Michael

Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 77
Fra  Ehook.dk Skrevet kl. 14:36

Wordpress er vejen frem til blogging ;-)

Få hjælp til SEO, Analytics, Wordpress og mere synlighed online hos Ehook.dk. Gratis SEO rapport til dit website / webshop!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)