Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde en plast producent + hvad synes du om ideén?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Jeg har sammen med nogle andre tænkt os at producere en slags aflang madkasse, da de fleste 'sandwich-ruller' ikke passer ind i en firkantet madkasse.

Man ender op med at sætte den i en pose og ned i tasken, hvor den bliver mast, og den pludselig ikke ligner noget, man havde lavet aftenen før! :D

Vi har derefter tænkt os, at få dem lavet i forskellige designs i form af tryk, og fokusere mest på B2B-markedet. F.eks. har vi tænkt os at arbejde sammen med Netto, hvor vi producerer madkasserne i helt gult design med Netto trykt på.

Problemet er bare, at vi ikke kender nogle danske plastproducenter, der er villige til at få produceret vores produkt. Kender I nogle? :)

Hvad synes DU om ideén? Tror du, at den vil virke? Har du forslag til navn for virksomheden?

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 09:05

Hej Mujrah

For at være helt ærlig fra start, vil jeg sige at jeg tror at I kommer til at kæmpe for livet med den ide, hvis I får den søsat.

Men intet er jo som bekendt umuligt, men I skal nok virkelig stille jer selv nogle kritiske spørgsmål inden I kaster jer ud i at indhente tilbud på produktion.

Hvad er særligt ved din plastic boks i forhold til at købe en god og solid Tupperware boks hos issenkræmmeren, som oven i købet er godt isoleret og ikke koster alverden?

Mange virksomheder har et køleskab til deres medarbejdere, både i detailbutikker og på kontorer, risikoen for at madpakken bliver mast under transporten til arbejde, er vel ikke så stor i virkeligheden.

Hvilken værdi vil det give den enkelte medarbejder at have sit firmas logo på en madkasse, hvis de selv skal betale for den?

Omvendt hvorfor skulle en virksomhed købe madkasser til deres ansatte? Tror ikke det er den slags der er råd til i Netto desværre.

Det er ikke for at være lyseslukker, men hvis ikke man afdækker alle kritiske faktorer fra start, risikerer man at komme rigtig galt afsted.

I forhold til produktion, af denne type produkter, tror jeg måske det ville være en ide at kigge lidt mod øst, uden at vide for meget om det, men hvis vi taler store mængder, er der nok en væsentlig besparelse at hente ved produktion i Kina, Taiwan, Vietnam osv.

Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 58
Fra  Damvig A/S Skrevet kl. 09:12

Hej Mujrah

Ideen lyder fin, men for at du kan få en plastproducent til at lave den, skal du bruge 3D-tegninger for at de kan producere.

Det er en god ide at overvejer at få lavet en prototype først, så er det nemmere at sælge ideen.

Med hensyn til plastproducenter, findes der et hav af dem, og sikkert også en der er i nærheden af dig, så google kan hjælpe dig Smile

Hilsen

Flemming

Flemming

Prototal Damvig A/S
3D-printed solutions til prototype og produktion.

Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:15

Det er jeg glad for at høre, fordi jeg var lidt i tvivl mht. idéen:)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)