Egentlig så tror jeg godt jeg kender svarerne på mine kommende spørgsmål, men vil hellere lige høre ad herinde hvordan og hvorledes man skal forholde sig dertil. Hvordan skal jeg forholde mig med hensyn til at skifte til en ny? Hvad med eventuelle dokumenter som nuværende revisor er i besiddelse af? Mangler stadig at få udarbejdet årsregnskab for 2011 og at der bliver indberettet til skat, således min selvangivelse bliver færdig og jeg kan se eventuel restskat - hvordan skal jeg forholde mig dertil? Fristen nærmer sig jo før eller siden (1. juli). Det drejer sig om et ganske enkelt regnskab der som sådan ikke er noget specielt i - har bare valgt at have en revisor til at udarbejde de forskellige dele, for selv at kunne tænke på andre ting (selvom jeg ofte ender med at tænke på det alligevel). Håber at høre respons på ovenstående |
Hej Allan,
Nu kan jeg jo se, at du er fra Aalborg. Så vil jeg da anbefale dig, at tage fat i Nielsen & Christensen (www.n-c.dk). Jeg har brugt dem i næsten 20 år og har aldrig været andet end tilfreds. Tingene bliver lavet til tiden og der er styr på det. De vil nok også hurtigt kunne svare dig på ovenstående spørgsmål.
dbh
Kenneth