Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dandomain - site

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Colbjørnsensgade 3, 2tv
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

er der nogen som har erfaring med ovenstående funktionalitet.

Det jeg skal bruge er X antal shops på dansk, som deler hele varer og kundedelen, så jeg frontend kan drive f.eks. 10 shops med forskelligt design, men med samme underliggende varegrupper, varer, lager mv.

stig

Tilmeldt 24. May 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Smartweb.dk SmartWeb Skrevet kl. 12:05

Hej Stig

Denne funktionalitet har vi hos SmartWeb, og jeg ved at Magento har noget lignende, men jeg har dog ikke set det i action.

Hos SmartWeb kan du via vores Sites modul oprette ligeså mange shops/sites som du har lyst.

Hvis du vil vide mere kan du gå ind på www.smartweb.dk eller kontakte mig.

Venlig hilsen

Henrik Nøhr

Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 13:24

OK - jeg har allerede en Dandomain, så det er mest nærliggende, hvis jeg kan finde ud af om det virker der, men husker lige på dig selvfølgelig.

Det kan være alt mellem 1 og 30 shops, der skal knyttes til. Vi kender målgruppen og har kontakter til mulige interesserede, men har ikke helt forretningsmodellen på plads.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 08:46

Hej Stig,

Du kan godt dette i DanDomain. Men du skal være opmærksom på at DanDomain deler teksterne på dine varegrupper og produkter op pr. site - så der vil være noget arbejde med at kopiere tekst fra site til site. Hvis dit varekatalog ikke er så stort, er det selvfølgelig overkommeligt - men hvis du har mange produkter kan det godt bliver lidt uoverskueligt.

Det samme gælder også med leveringslande, betalingsmuligheder, forsendelse osv. - alle indstillinger indstilles seperat pr. sprog - så du skal huske at ændre det på alle når ændre noget. Det giver dog også denne fordel du kan lave helt unikke sites.

Når det er sagt, så fungere det fint og vi har flere kunder som kører samme setup som du omtaler her. Med samlet ordrehåndtering og fælles lagerstyring.

En af de ting vi har lavet for hjælpe vores kunder er at hver nat kopieres tekst på produkter fra "master-shoppen", ud til alle de andre shops - på den måde kan du slippe for at vedligeholde dit produktkatalog på tværs.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 13:30

Hej Kristian,

hmm - ja jeg skal jo have varetekster mv med. Ideen er at det er præcis samme sites - de ser bare forskellige ud layoutmæssigt og topbillede.

Hvad skal i have for at implementere funktionaliteten med at kopierer vare-stamdata mellem shops'ene.

Kundebasen går jeg naturligvis ud fra er helt separate og adskilte.

stig

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)