Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bosat i Sverige - Opstart af webshop i DK

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, Jeg bor i Sverige og arbejder i Danmark. Jeg ønsker at starte en webshop hvor jeg vil sælge forskellige ting såsom tøj, sko, accessories mv. primært i Danmark. Jeg vil importere disse ting fra Kina.
Så har jeg nogle spørgsmål som jeg håber at jeg kan få svar på:

1) Da jeg bor i Sverige, kan jeg så godt starte en virksomhed i Danmark? Og hvordan gør jeg ? Hvilke blanketter skal udfyldes?

2) Jeg bor i Sverige, men ønsker at etablere et varelager i Danmark da jeg skal starte virksomheden op i Danmark. Har jeg mulighed for dette? Og hvad kræves der ?

3) Man skal vist finde en forretning eller repræsentant i Danmark. Jeg har en ven som bor i Danmark og har snakket med ham om det. Han er villig til at være repræsentant for firmaet, men han er en privatperson og har en privatadresse dvs. ingen virksomhed / butik. Kan jeg godt bruge ham som repræsentant ?

4) Er der andre ting som jeg skal være opmærksom på ? Nogen ulemper / fordele mht bosat i Sverige men opstart af virksomhed i Danmark.

Håber i kan hjælpe med disse spørgsmål og henvise til de blanketter jeg skal udfylde så jeg kan komme videre.
Tilmeldt 28. Feb 10
Skrevet kl. 17:51
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:49

Hej Onelo.

Jeg kunne tænke mig at stille de samme spørgsmål som dig.

Har du fået svar?

Tilmeldt 28. Feb 10
Skrevet kl. 00:06

Nej ikke helt endnu..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)