|
Hej alle, Jeg snakkede med en bekendt, om en idé jeg tidligere luftede. Nu vil jeg lige høre jeres mening: Der findes et hav af de der ''indhent et tilbud'' sider, hvor man kan beskrive en opgave, og så få tilbud fra et par firmaer - Der er godkendt af sitet. Hvad med en side, hvor man som iværksætter kan indhente tilbud på relevante opgaver? Opgaver som mange iværksættere skal have ordnet? Det kan være logo, hjemmeside, visitkort, advokathjælp, pressemeddelelser, fotograf, leasing/køb af firmabil og meget meget andet. Ens for de virksomheder man kan indhente tilbud fra er selvfølgelig, at de er iværksættervenlige. De skal på den ene elelr anden måde godkendes, men de skal også være parat til at give iværksættere nogle favorable priser. Ville I være interesseret i noget lignende? Eller tilbyder AMINO egentlig alt dette? Som enkelte har forstået, så spammer jeg AMINO med rigtig mange ideer, som jeg gerne vil have lidt respons på. Derfor synes jeg, at du skal svare på mit andet indlæg, jeg poster om lidt, når du har svaret her:-) |
Iværksætterportal - Hent tilbud på relevante opgaver!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem