Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit nye projekt - alle kan tjene lidt ekstra! - Hvad synes I ? - Feedback og Hjælp

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Amino,

Jeg er lige blevet færdig med et projekt jeg længe har tænkt på kunne være sjovt at starte op,..
Ideen er set før, dog ikke helt som jeg har tænkt den, og mange af de andre som har forsøgt med ligende projekter har givet op
( har jeg læst mig til )...

Kort sagt går konceptet ud på at brugerene kan tjene penge ved at modtage / læse tilbud og reklamer i deres mailbox,
og når de har nået et beløb på 200,- kan de få pengene udbetalt til deres bank. ( ala. pointshops ), her er det bare penge fremfor produkter.
( det er en del nemmere for brugerne at gennemskue )
Jeg har kaldt det: http://www.smilmere.dk

Indtægterne skal i første omgang gerne komme fra affiliates, og når der er en bruger skare stor nok, vil jeg naturligvis forsøge mig med
at sælge ideen til virksomheder som forhåbentlig kan se en potential forretning i at nå mange modtagere og være sikre på de klikker sig
ind på et produkt / kampagne / tilbud / facebookside.

Jeg har lavet så når man modtager en mail med et tilbud, skal der gå 20 sekunder inden brugeren bliver krediteret beløbet på deres konto.

FEEDBACK
- Hvad synes I om min ide?
- Tror I virksomheder vil være interesserede i at markedsføre sig via. denne metode?
- Hvad synes I om websitet (layout / opbygning m.m.)

HJÆLP
- Hvordan skal jeg bære mig ad rent administrativt når jeg laver udbetaling til brugere?,
hvordan bogførres det?, det er jo en faktura uden moms går jeg ud fra, for hver udbetaling?

I kan se websitet her: http://www.smilmere.dk
- Hvad synes I om navnet ? ;)

På forhånd tak for hjælpen.

Ejer og driver: Triito.dk - Anmeldelser af danske webshops og produkter!

Fra Kolding
Tilmeldt 12. Mar 12
Skrevet kl. 19:45

Beklager de mange indlæg - men Amino kom med fejl hver gang jeg prøvede at poste indlægget! :(

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 19:47

Synes egentlig siden er rigtig fin men husk lige undersider.. fx om os, kontakt os osv.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:12

jeg synes nærmeste der står mere her i tråden omkring dit koncept sæt på siden , jeg kan dog også læse der spørgsmål med oveni , men siden er overskuelig men mangler indhold der mere forklare omkring konceptet  der kan du udvide spørgsmål svar siden og du kan lave en blogs på siden der går mere i dybben omkring konceptet , men rom blev ikke bygget på en dag så mon ikke der er indhold på vej .

jeg kunne ikke på siden se det nye google plus det er fordel for din side http://www.concept-i.dk/blog/google-plus-guide.html

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 20:36

Det er da en god idé - det får mig til at tænke på de amerikanske safelists, som jeg stiftede bekendtskab med for nogle år tilbage, og som jeg selv havde lyst til at afprøve i Danmark, men vi er jo 10 år eller mere bagefter amerikanerne, når det gælder idéer på internettet :)

Der mangler lidt mere oplysning generelt - skal der ikke stå noget om, hvordan udbetalinger foregår, om det er over Paypal eller? Og hvordan tilmelder annoncører sig? Pæn side og et sødt og usædvanligt navn :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Kolding
Tilmeldt 12. Mar 12
Skrevet kl. 08:37

Tusind tak for de mange gode svar... Så er det lidt at gå videre med ;)...

Er det evt. nogen som har et svar på mit spørgsmål ang. fakturering?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 10:11

Triito.dk:
FEEDBACK
- Hvad synes I om min ide?
- Tror I virksomheder vil være interesserede i at markedsføre sig via. denne metode?
- Hvad synes I om websitet (layout / opbygning m.m.)

Jeg synes siden ser pæn og overskuelig ud - og ja, jeg tror umiddelbart godt, at du kan få virksomheder til at markedsføre sig på denne måde. 

Jeg forstår dog ikke, hvorfor du på forsiden nævner pyramidespil? Jeg synes på ingen måde, at konceptet virker som et pyramidespil.

Jeg kan godt se, at man kan tjene penge i 3 led - men da det jo er gratis at oprette sig, kan det jo aldrig blive kategoriseret som et pyramidespil. 

Jeg synes du skal fjerne afsnittet helt - da det faktisk bare får folk til at spekulere på, om det måske er ulovligt eller suspekt. 

Hvis du får rigtig mange spørgsmål fra potentielle brugere, der spørger, om det er pyramide - så kan du jo lave en FAQ - hvor du beskriver det.

Jeg synes måske du under alle omstændigheder skulle lave en FAQ - hvor du beskriver ting som: hvor mange reklamer modtager man, hvordan bliver man udbetalt, opbevarer i kontooplysninger sikkert etc. etc. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Kolding
Tilmeldt 12. Mar 12
Skrevet kl. 12:17

Hej igen, tak for de mange svar.

Grunden til at jeg har lavet et afsnit ang. pyramidespil på forsiden skyldes de første reaktioner fra nye brugere på sitet, som mente det var pyramide ( det er jeg godt klar over det ikke er ) og det er også derfor jeg har skrevet et lille afsnit omkring det + linket til forbrugerombudsmanden .... Kan dog godt se det måske kan skramme folk væk ..

Tak for ideen om blog ang. konceptet og dybere forklaring om at det ikke er pyramidespil.

Fra Kolding
Tilmeldt 12. Mar 12
Skrevet kl. 10:42

Tak for god feedback,

Er der evt. nogen som har et svar på mit spørgsmål ang. regnskab ... jeg er nemlig ikke helt klar over hvordan jeg skal lave en udbetaling til de brugere der ønsker det. Skal jeg evt. tage fat i SKAT?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:58

Det er yderst sjældent at klikkampagner må køres med belønning og hvis du gør alligevel, bliver det helt sikkert opdaget på et tidspunkt = ingen penge til dig men stadig nogle brugere, der forventer at få deres del. Vælger du istedet at køre leadkampagner og belønne dine brugere med belønning pr. klik, så bliver du slemt skuffet, for konverteringen vil være helt i bund eller nærmere ikke eksisterende.

Du er 10 år for sent ude med dette koncept.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)