Først og fremmest - Tak for et super forum. ![]() Jeg har forsøgt mig lidt med en adwords kampagne, men det driller, der kommer ingen annoncer. Når jeg kigger på kampagneoversigten er kontoen aktiv, kampagnen er aktiv, søgeord er ligeledes aktive. Alligevel vises denne meddelelse ud for hvert søgeord (i forstørrelsesglasset): Søgeordssætningen viser i øjeblikket ikke nogen af dine annoncer. Der kan være flere årsager til, at din annonce ikke vises ved dette søgeord, som f.eks.:
Da det er flere dage siden kan 1 og 2 vel udelukkes. Hvis det er 3-eren der er problemet, hvad menes der så med det. Annoncen har aldrig været vist en eneste gang. Skulle den så ikke vise sig hvis jeg søger på et af søgeordene i min annonce? Sitet er ikke indekseret af Google, er det derfor? (Jeg har dog angivet et sitemap som Google accepterer - ved dog ikke om dette har nogen praktisk betydning.) Jeg vil gerne sige at jeg ikke er et sekund i tvivl om at jeg skal have noget hjælp til en egentlig kampagne, men jeg havde dog forestillet mig at jeg selv kunne starte lidt i det små ![]() Er det et eller andet jeg har totalt misforstået, eller hvad kan der være i vejen? |
Det kan godt være at det er fordi at dine kamapagne ligger til gennemsyn hos Google. Det er vi nogle der har oplevet før (læs mere her: http://www.amino.dk/view.asp?topicID=13402 )
Dato: 04-06-2007 16:17:35
Forfatter:Kjeld
Sitet er ikke indekseret af Google, er det derfor?(Jeg har dog angivet et sitemap som Google accepterer - ved dog ikke om dette har nogen praktisk betydning.)
Nej, det er har ikke noget at gøre med dit Google sitemap eller hvorvidt dit site er indekseret i Googles organiske index.