Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har brug for din feedback! vagtplan system

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino

Jeg er i den strålende position at jeg og min programmør snart skal begynde at udvikle videre på vores online baseret vagtplan system. Det har været rigtig spændende indtil nu og i de kommende uger har jeg arrangeret møder med diverse firmaer rundt omkring i landet. På de her møder vil jeg få et indblik i hvordan de arbejder med vagtplan i deres afdeling! Her skal der også diskuteres hvordan det kan optimeres, gøres nemmere og ikke mindst mere tidsbesparende...

Jeg kunne godt tænke mig at høre fra jer aminoer hvilke funktioner i gerne ville have i et vagtplan system.

Lad mig høre hvilke funktioner i kunne tænke jer, eller hvordan jeres vagtplan skulle arbejde for at det hjalp jer.

Lige nu har vi følgende funktioner inde

1. Opret, rediger og send vagtplan ud til medarbejdere
2. Opret ansatte og afdelinger
3. Timesedler og funktion til at tælle timer sammen
4. Nyhedsvæg til hver enkel afdeling i firmaet, hele firmaet eller organisationen
5. Nyhedsbrev
6. SMS Service (Mind medarbejdere om nye vagter, nye relevante vagter på vagtbørsen eller nyheder)
7. Vagtbørs (her kan medarbejderne bytte vagter, hvis de er blevet accepteret til dette af deres arbejdsgiver)
8. Telefonliste (Både til afdeling eller hele organisationen)

Jeg ser meget frem til at høre fra dig. :-) 

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 09:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Andreas.

Det lyder satme som en god ide og ved ihvertfald nogle afdelinger rundt omkring i Københavns kommune, godt kunne bruge sådan et system. Et lille plus var måske også, at hvis en medarbejder har overarbejdet Onsdag d. XX/XX - At medarbejderen så kunne logge ind, tjekke vagtplanen og se at han var noteret på overarbejde, så ville det få ro i vores afdeling, da det er mega svært at holde styr på hos os.

Vi har tit vagtplan problemer og de arbejder på den hele tiden. Mega besværligt, så det lyder satme smart.

Super ide!

Thums up!

/Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:58

Martin Jensen:

Hej Andreas.

Det lyder satme som en god ide og ved ihvertfald nogle afdelinger rundt omkring i Københavns kommune, godt kunne bruge sådan et system. Et lille plus var måske også, at hvis en medarbejder har overarbejdet Onsdag d. XX/XX - At medarbejderen så kunne logge ind, tjekke vagtplanen og se at han var noteret på overarbejde, så ville det få ro i vores afdeling, da det er mega svært at holde styr på hos os.

Vi har tit vagtplan problemer og de arbejder på den hele tiden. Mega besværligt, så det lyder satme smart.

Super ide!

Thums up!

/Martin

Mange tak for din feedback Martin

Vi arbejder på at systemet skal kunne informere hver enkel medarbejder om deres timeantal. Det er også vores plan at vi integrere et slags mødebooker system, så hver medarbejder kan se i vores system hvad de skal i løbet af dagen.. Så det bliver lidt ligesom en skema fra folkeskolen. Fordelen ved dette er at hver enkel medarbejder kan logge på søndag aften og få et overblik over ugen, det kan virke afstressende at have et overblik. 

Godt input. :-)

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 10:58

Hej Andreas.

Det lyder super smart og noget der mangler utrolig mange steder.

Så super ide :) Håber det bliver en succes.

/Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:17

Martin Jensen:

Hej Andreas.

Det lyder super smart og noget der mangler utrolig mange steder.

Så super ide :) Håber det bliver en succes.

/Martin

Hej Martin

Mange tak for din opbakning! Vi håber også selv på det bedste.

Er der andre som har et par inputs?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:05

Hej Martin

Hvad skete der med ejeres vagtplansystem ?

Vi bruger idag Deltaplan.dk og er såmænd meget tilfreds med mulighederne og prisen, men har bedt om en funktion hvor medarbejdere kan ligge en vagt ind selv og vedhæfte en rapport. Deltaplan kan ikke gøre dette da det ville kræve en ny brugerflade mener de.

Det blev jeg lidt frustreret over og leder nu efter et andet system som kan det vi har brug for, med udgangspunkt i Deltaplan.dk ROUTE. Bare med de ekstra funktioner vi skal bruge.

Fra Godthåb, ved Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 163
Fra  NJKI ApS Skrevet kl. 11:18

Hej Henrik.

Vi har et vagtplansystem på www.godvagt.dk

Medarbejderne har som udgangspunkt ikke mulighed for selv at oprette vagter med mindre de er oprettede som administratorer. De kan dog tilbagemelde på vagter, altså f.eks. hvis vagten er 08:00 til 14:00 men de reelt var på arbejde fra 08:00 til 14:30.

Men hvis i har brug for specialudvikling, og hvis vores system ellers er noget i kan bruge, så står jeg gerne til rådighed for en snak om hvordan vi kan få det til at lykkes :)

Mange hilsner,

Morten Lassen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)