Hey Amino Jeg er i den strålende position at jeg og min programmør snart skal begynde at udvikle videre på vores online baseret vagtplan system. Det har været rigtig spændende indtil nu og i de kommende uger har jeg arrangeret møder med diverse firmaer rundt omkring i landet. På de her møder vil jeg få et indblik i hvordan de arbejder med vagtplan i deres afdeling! Her skal der også diskuteres hvordan det kan optimeres, gøres nemmere og ikke mindst mere tidsbesparende... Jeg kunne godt tænke mig at høre fra jer aminoer hvilke funktioner i gerne ville have i et vagtplan system. Lad mig høre hvilke funktioner i kunne tænke jer, eller hvordan jeres vagtplan skulle arbejde for at det hjalp jer. Lige nu har vi følgende funktioner inde 1. Opret, rediger og send vagtplan ud til medarbejdere Jeg ser meget frem til at høre fra dig. :-) |
Hej Andreas.
Det lyder satme som en god ide og ved ihvertfald nogle afdelinger rundt omkring i Københavns kommune, godt kunne bruge sådan et system. Et lille plus var måske også, at hvis en medarbejder har overarbejdet Onsdag d. XX/XX - At medarbejderen så kunne logge ind, tjekke vagtplanen og se at han var noteret på overarbejde, så ville det få ro i vores afdeling, da det er mega svært at holde styr på hos os.
Vi har tit vagtplan problemer og de arbejder på den hele tiden. Mega besværligt, så det lyder satme smart.
Super ide!
Thums up!
/Martin