Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sælger jeg firmaets produkter?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er kommet i kontakt med et firma som har nogle rigtig gode 2. sorteringsprodukter. Firmaet har ikke tænkt sig at sælge dem på nettet, men vælger at vente på at kunderne kommer og køber dem.

Jeg har snakket med firmaet om at sælge deres 2. sorteringsprodukter på en hjemmeside som jeg laver specielt til dette. Men produktet er af sådan en art at man gerne vil se det inden man køber det, og det skal sælges til folk i lokalområdet da det er for dyrt at fragte til den anden af landet. Så jeg tænker at når kunden har set produktet på min hjemmeside, så kører de ud til firmaet og handler der i stedet, og så er min fortjeneste væk.

Hvordan pokker griber man det an så jeg får min fortjeneste?

Selv om jeg får en aftale i hus vil firmaet også selv fortsætte produktet som de hidtil har gjort, så jeg kan ikke få eneret over deres 2. sorteringsprodukter.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:01

Evt. nogle tips og råd?? :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:02

evt nogle tips og råd? :-)

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 20:17

Jeg synes faktisk ikke, det lyder til, at firmaet er specielt interesseret i, at du skal sælge produktet - ihvertfald ikke på den måde, du gerne vil. Måske kunne de være mere interesserede i, at du køber en del af lageret, mod at du får en god rabat, men det er selvfølgelig en helt anden "sag - bare et forslag :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:33

Ja jeg har også tænkt på at købe af lageret, og så lade produkterne stå hos dem indtil de bliver solgt.

Det er vel snart den eneste løsning der er på dette...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)