Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal der til for at sætte sit eget studio op så det bliver pro?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja som overskrift siger, jeg skal sætte mit eget studio op til at skyde nogle videoer, men hvad skal man især være opmærksom på?

nogle der har erfaringer med filmstudio til skydning af videoer?

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 14:52

Goddag

Hvilken slags videoer har du tænkt dig at lave ? 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 14:57

Fitness videoer

Tilmeldt 17. Jun 08
Skrevet kl. 15:04

Ok hvor henne vil du optage videoerne , hvis du kan uddybe dig mere så for du flere svar på en gang Big Smile 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 16:08

Jeg har selv en ide om hvad der skal til, så måske det hjælper hvis jeg selv fortæller hvad jeg forstår med et pro studio der kan lave en ordentlig kvalitet video til slutbrugeren:

-Lokale med en ok akustik der er acceptabel og ok til formålet
-Et ordentlig kamera der kan optage HD
-Lamper der er beregnet til video/studio optageler 
-En hvid, eller anden pro baggrund, der giver et vist professionelt udtryk som man vil gengive(måske hvid med reklame på og sporty look).
-God instruktør der formår at udtrykke sig med fagudtryk og sagligt og som har karisma, samt er forståelig for dem der skal modtage instruktionerne
-Ordentligt tøj, der er beregnet til optagelsen(evt. med firma logo)
-Indhold der er relevant for målgruppen og at der er et behov
-Lyd - separat mikrofon? eller headset? 

det er sådan hvad jeg forestiller mig kan give et godt slutprodukt, kom endelig med hvis der er noget jeg har glemt eller kan gøre optagelsen bedre

Tilmeldt 17. Jun 08
Skrevet kl. 19:10
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Ja det lyder meget fornuftigt,

Måske web adressen på vægen også brand lanbels af dinne varere neden under i en lodret el omvendt Smile

Når jeg ser videoer kan jeg personligt godt lide masser af infomation ,altså ike give udtryk for DU vil sælge, men Produktet skal sælge sig selv, kan se det er kvalitets varer du sælger det er et plus.

Tal ikke for meget. Tal om produktet så meget som muligt og beskriv den farver materialer osv.

Hvis du har råd brug flere slags mennesker med foreskellig hår farve, lave videorene på både dansk og engelsk, hvis du vil udvide til udlandet på sigt har du allerde salgs-video .

Skriv ved brainstorm det du vil, fårmålet, studere dem sæt dem i rækkefølge planlæg det .

Følg planlæggelsen tjek kvaliteten følgende, og endelig lave videorne om og om igen til det er perfekt.

Lyd- mic hvis du kan bruge både kammerats og trådløs mic, ville være lækkert .

Noget sort hvid Adidas tøj ville virke, tror jeg, altså samme farve som webshopen

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 20:25

Rasmus Lindgren:

Det hurtigste svar er:

Kameraet betyder ikke det store, fokuser på lys og lyd :)

Se også et blog indlæg med hvad jeg selv bruger her:

http://my4hours.com/video-production-studio

hej Rasmus,

har du nogen erfaring med baggrund, jeg overvejer at skifte hvid baggrund ud med noget mere eksotisk så det ikke er så kedeligt at kigge på - 

jeg overvejer at bruge grøn/blå baggrund så jeg kan skifte baggrunden ud med et billede, er lidt i tvivl om det kan gøres pro nok uden de helt store dyre video software?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:14

Fitness Udstyr:

hej Rasmus,

har du nogen erfaring med baggrund, jeg overvejer at skifte hvid baggrund ud med noget mere eksotisk så det ikke er så kedeligt at kigge på - 

jeg overvejer at bruge grøn/blå baggrund så jeg kan skifte baggrunden ud med et billede, er lidt i tvivl om det kan gøres pro nok uden de helt store dyre video software?

Hej

Nej desværre, jeg har ikke lavet greenscreen optagelser. Hvis du vil lave greenscreen optagelser kræver det rigtig god belysning hvor baggrunden er lyst ensartet op. Det kræver også lidt af din redigeringssoftware.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)