Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig igang som iværksætter

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 26. May 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg er en 14 årig dreng der bor i storkøbenhavn. Jeg har læst om hvordan man tjener penge på nettet og er kommet frem til denne side. Jeg kender lidt til Wordpress men ellers har jeg ingen erfaring. Jeg kunne godt tænke mig at starte noget op med en. Jeg har selvfølgelig ikke et så stort budget, men har konfirmation om 1 år så der får jeg vel også nogen penge. Så måske vi kunne lave en aftale omkring det. Jeg vil gerne lægge en masse tid i. Så hvis du leder efter en du mangler til at starte noget op med, og du ikke er bange for en ung dreng, vil jeg meget gerne hører om det. Ellers vil jeg gerne hører hvad jeg kan lave når jeg er så ung.
Lasse

Tilmeldt 26. May 12
Skrevet kl. 19:38

Ingen?

Tilmeldt 26. May 12
Skrevet kl. 21:13

?

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 22:05

Hej Lasse,

Du kunne give dig i kast med affiliate marketing, hvilket du også kan læse en masse om på nettet og her på Amino :-)

Blandt andet driver jeg et affiliate-website om billige spil - dog er det er forholdsvis nyt site.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 22:31

Affiliate marketing er utrolig godt at starte med.
Hvis du selv kan Wordpress er det ikke mange udgifter. Det er lige til et domæne og webhotel, men det er ret billigt igen.
Så er det simpelt bare at opsætte en blog, og så vælge noget at skrive om. Hvis du kan finde et unikt at skrive om så vil det nok kunne gå dig godt.
Ellers find en ting der er rigtig lille konkurrence på, ellers vil det blive svært.

Men søg på "Affiliate marketing" enten på google, eller her på Amino.dk. Der kan du få masser af ideer og video hvordan og hvorledes.
Der udover findes der en helt kategori kun for Affiliate Marketing her på Amino, som er super god. 

Tilmeldt 26. May 12
Skrevet kl. 08:29

Hej. Tak for svarende. Men har lige et spørgsmål. Hvor meget kanman tjene på det?

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 09:01

Hej Lasse

Alt fra 0 kr til flere tusinde kr om måneden. Der er set eksempler på sider, som efter 100 dage generer ca. 5000 kr. Om måneden - mens andre generer 20-50 kr.

Du skal være vedholdende og levere godt materiale til siden - så skal det nok lykkes for dig

Kom i gang for ca. 100-150 kr. Brug ca. 20 timer på det med design af siden, tekster osv.

Og husk tålmodigheden - det er næsten det vigtigste :-))

Carsten

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Tilmeldt 15. Apr 10
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 09:22

LasseLaugesen1:

Hej. Tak for svarende. Men har lige et spørgsmål. Hvor meget kanman tjene på det?

Hej Lasse,

Det varierer meget, og det afhænger typisk af om du rammer en god niché eller ej. Casper Schneidereit lavede for et stykke tid siden et indlæg her på Amino hvor han fortalte at han havde ramt en ugentlig indtægt på 20.000 kroner, hvilket godt nok var med flere sider, men det viser blot at du kan tjene rigtig gode penge på det :-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 26. May 12
Skrevet kl. 15:58

Hvor meget vil det koste hvis man skulle hAve en til at lave ens hjemmeside? Har jo ikke meget erfaring med wordpress og design og det?

Tilmeldt 15. Apr 10
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 16:25

LasseLaugesen1:

Hvor meget vil det koste hvis man skulle hAve en til at lave ens hjemmeside? Har jo ikke meget erfaring med wordpress og design og det?

Hej Lasse,

De fleste udbydere af webhotels har en 1-click-installer til WordPress, så det kræver blot, at du opretter dig hos f.eks. Meebox eller Surftown, og derfra er det blot at installere WordPress gennem 1-click-installeren i kontrolpanelet :-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)