Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pingvin update fra Google igen (26 maj 2012)

Side 12 ud af 13 (127 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Jul 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også oplevet variation, men er kommet tilbage på rette spor :-)

Ildstarter rådgivning i digital mediekultur og webudvikling

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik en ordentlig en over næsen, så venter kun på den næste opdate, for at se om mine ændringer har virket, for der er ikke sket noget løbende, tværtimod er jeg bare dalet og dalet.

Har dog et stort respekteret seo firma som har lavet meget seo arbejde for mig, for et år tilbage, som den store synder og spammer af mit site, så dem er jeg ved at rydde op efter, og kan kun opfordre jer alle til at holde jer langt fra dem... jeg har lagt mine sidste krone der.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

marjoe:
Har dog et stort respekteret seo firma som har lavet meget seo arbejde for mig, for et år tilbage, som den store synder og spammer af mit site, så dem er jeg ved at rydde op efter, og kan kun opfordre jer alle til at holde jer langt fra dem... jeg har lagt mine sidste krone der.

De burde stoppe, og erkende at det ikke er deres område, og de kun laver mere skade end gavn.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

marjoe:

marjoe:
Har dog et stort respekteret seo firma som har lavet meget seo arbejde for mig, for et år tilbage, som den store synder og spammer af mit site, så dem er jeg ved at rydde op efter, og kan kun opfordre jer alle til at holde jer langt fra dem... jeg har lagt mine sidste krone der.

De burde stoppe, og erkende at det ikke er deres område, og de kun laver mere skade end gavn.

Der flere firmaer hvor det viser sig det ikke kan betale sig , men husk når man ansætter nogle er det tit nogle der ikke ved noget om ens produkt og meget tit er det en selv der ved meste og den største værdi ligger netop i det er en selv der som navn og personlighed kommer frem og vis lader andre står for en kommer der måske og tekster ud der ikke er korrekte om ens produkt

husk seo er en videns strategier det er med at gøre siden større og bedre end alle andre sider , vis bliver ved og satser konstant på at forbedre alle punkter på siden kommer man langt længere selv end man overhovedet havde forstillet sig , det er min erfaring man skal stole på sine evner og bare køre derud ad i en stor kamp i konstant selv forbedre alt samme selv

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej marjoe,

Google ændrer sig hele tiden, herunder deres alegoritmer og filtre, så hvad der var godt for et år siden, kan være skidt i dag. SEO er ikke en engangsting, men er en løbende process.

Jeg finder fx hele tiden ting på mine egne hjemmeside, som var okay eller godt engang, men nu er irrelevant eller dårligt - ingen kan lave fremtidssikret SEO, omend tendensen aktuelt er, at Google vil sikre en god brugeroplevelse under søgning.

Hilsen, Robert

marjoe:
Har dog et stort respekteret seo firma som har lavet meget seo arbejde for mig, for et år tilbage, som den store synder og spammer af mit site, så dem er jeg ved at rydde op efter, og kan kun opfordre jer alle til at holde jer langt fra dem... jeg har lagt mine sidste krone der.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

marjoe:
Har dog et stort respekteret seo firma som har lavet meget seo arbejde for mig, for et år tilbage, som den store synder og spammer af mit site, så dem er jeg ved at rydde op efter,

Det er jo netop det som Panda og Penguin har slået ned på.

Man kan sådan set ikke klandre bureauet, hvis seo-arbejdet er lavet før de 2 Google-updates, da de blot har gjort som tusindvis af andre, netop at spamme løs, fordi det gav effekt i SERP.

Det er vel i bund og grund DIG der har haft fat i den lange ende, hvor du har bestilt arbejdet.

Det perfekte SEO-bureau vil selvfølgelig fraråde hurtige genveje til topplaceringer, og derimod arbejde i det lange seje træk for at få relevante artikler og links ud på en naturlig og organisk måde. 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

J. Deleuran:

marjoe:
Har dog et stort respekteret seo firma som har lavet meget seo arbejde for mig, for et år tilbage, som den store synder og spammer af mit site, så dem er jeg ved at rydde op efter,

Det er jo netop det som Panda og Penguin har slået ned på.

Man kan sådan set ikke klandre bureauet, hvis seo-arbejdet er lavet før de 2 Google-updates, da de blot har gjort som tusindvis af andre, netop at spamme løs, fordi det gav effekt i SERP.

Det er vel i bund og grund DIG der har haft fat i den lange ende, hvor du har bestilt arbejdet.

Det perfekte SEO-bureau vil selvfølgelig fraråde hurtige genveje til topplaceringer, og derimod arbejde i det lange seje træk for at få relevante artikler og links ud på en naturlig og organisk måde. 

Helt korrekt, og tit er det faktisk sådan at kunden selv efterspørger de hurtige metoder, og det eneste man som leverandør kan gøre er at fortælle hvad der er bedst i det lange løb.

Nu kender jeg ikke til den nævnte sag eller SEO firma, så jeg kan egentlig heller ikke sige så meget.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

J. Deleuran:
Det perfekte SEO-bureau vil selvfølgelig fraråde hurtige genveje til topplaceringer, og derimod arbejde i det lange seje træk for at få relevante artikler og links ud på en naturlig og organisk måde. 

ja, det er her de har lavet en stor fejl. Jeg var grøn på dette område dengang. Spurgte dem om jeg kunne komme op på et stort søgeord, og ofrede 40K på dette, bevares de fik mig i top på 14 dage(Ved at spamme dette ord), og der burde de have fortalt mig, at vi kan godt tune din bil, men den kan brænde samme af det.  Men nej, manden vil betale os en masse penge, så det gør vi.  Og dette er den største synder, for pt. er jeg slet ikke at finde på dette ord.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

marjoe:

marjoe:
Har dog et stort respekteret seo firma som har lavet meget seo arbejde for mig, for et år tilbage, som den store synder og spammer af mit site, så dem er jeg ved at rydde op efter, og kan kun opfordre jer alle til at holde jer langt fra dem... jeg har lagt mine sidste krone der.

De burde stoppe, og erkende at det ikke er deres område, og de kun laver mere skade end gavn.

Der flere firmaer hvor det viser sig det ikke kan betale sig , men husk når man ansætter nogle er det tit nogle der ikke ved noget om ens produkt og meget tit er det en selv der ved meste og den største værdi ligger netop i det er en selv der som navn og personlighed kommer frem og vis lader andre står for en kommer der måske og tekster ud der ikke er korrekte om ens produkt

husk seo er en videns strategier det er med at gøre siden større og bedre end alle andre sider , vis bliver ved og satser konstant på at forbedre alle punkter på siden kommer man langt længere selv end man overhovedet havde forstillet sig , det er min erfaring man skal stole på sine evner og bare køre derud ad i en stor kamp i konstant selv forbedre alt samme selv

følg lige dine egne råd Stick out tongue

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Mikael christiansen:

marjoe:

marjoe:
Har dog et stort respekteret seo firma som har lavet meget seo arbejde for mig, for et år tilbage, som den store synder og spammer af mit site, så dem er jeg ved at rydde op efter, og kan kun opfordre jer alle til at holde jer langt fra dem... jeg har lagt mine sidste krone der.

De burde stoppe, og erkende at det ikke er deres område, og de kun laver mere skade end gavn.

Der flere firmaer hvor det viser sig det ikke kan betale sig , men husk når man ansætter nogle er det tit nogle der ikke ved noget om ens produkt og meget tit er det en selv der ved meste og den største værdi ligger netop i det er en selv der som navn og personlighed kommer frem og vis lader andre står for en kommer der måske og tekster ud der ikke er korrekte om ens produkt

husk seo er en videns strategier det er med at gøre siden større og bedre end alle andre sider , vis bliver ved og satser konstant på at forbedre alle punkter på siden kommer man langt længere selv end man overhovedet havde forstillet sig , det er min erfaring man skal stole på sine evner og bare køre derud ad i en stor kamp i konstant selv forbedre alt samme selv

følg lige dine egne råd Stick out tongue

De sidste par dage har en frygtelige person prøvet hacke min side så meebox.net har hele 2 gange sat siden op igen .

jeg ved godt en del kan forbedres lige nu , men jeg prøver lave en ting ad gangen første ordne i min strategier vedr undervisning på siden med mere , da først mine strategier er lagt ændre jeg siden da det betyder jeg ændre hele siden med overskrifter med mere 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 12 ud af 13 (127 indlæg)