Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvilket regnskabs/lagersystem kan du anbefale til min forhåbentlig kommende skobutik ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ! hvilket program vil være godt og hvad koster det typisk.

Programmet skal også kunne printe labels til at sætte i skoen med pris og varenr

Det er en skobutik. Jeg forestiller mig at hver model får et varenummer og hver enkelt str et undervarenr. F.eks 1000 40, 1000 41, 1000 42

Det skal kunne integreres med kasse så lager ajourføres. Har læst lidt om C5 og det ser fornuftigt ud, men der er sikkert andre forslag

 

mvh ulven

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 06:47
Hvor mange stjerner giver du? :

C5 kan helt sikkert klare opgaven som du umiddlbart har beskrevet den, MEN

Du skriver ikke noget om det er en fysisk skobutik - så skal du huske at du skal have et system som kan bruges ved en eller flere kasseterminaler. Det kan fås som et ekstramodul til C5. Typisk vælger man at købe C5 + tillægsmodul hos det firma som leverer tillægsmodulet.

Er skobutikken en webshop (evt. som supplement til en fysisk butik) så skal du også tænke på hvordan du vil håndtere ordrer etc. Du skal beslutte dig for om du vil integrere webshoppen i dit regnskabs/lagersystem så alt foregår automatisk, eller du vil køre dem som to selvstændige systemer hvor alt skal tastes manuelt.

God fornøjelse

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

hej   du  er   velkommen  til   at   kigge   på   en   løsning   som  den  jeg  markedsfører

 

SummaSUmmmarum Enterprise 4 (3.180,-)  +  et  tillægsprogram   som  hedder  (AlsKassen 2.995,-)

SummaSummarum programmet  kan  forøvrigt   nu  også   forbindes  med  en  webshop,  så  shophandler  er  100% integreret  med økonomi delen  (koster  kun  199,- kr. om  måneden).

det   kan  løse   opgaven   som  du   beskriver   hvis  du  fodrer   varekartoteket  med  de  fornødne  oplysninger   om   navn  og  pris   og  stregkoder

Du kan  bruge  kasseapparat-softwaren  på   flere  kassesteder  i  butikken  hvis  du  vil   dette  for  en  samme  pris !!!

og   så   kan   du  se   en   demo af  hvordan  det  foregår  på  http://summasupport.dk/tillaegsprogrammer/alskasse/    

der  gemmer  sig  et  link  til  en  YouTube video  om  emnet   på  siden  her

vil  du  have  lidt  mere  info  om  hvad, hvordan  osv   det  kan  bringes  til  at  spille   med  sko  på  hylderne  istedet    for  eksotiske  madvarer  -   så  giver  du  mig  et  kald.

 

Otto B. Petersen  -  certificeret  forhandler  af  SummaSummarum

tlf  283 44 283  -  www.summasupport.dk

 

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Fra  POS-Consult I/S Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

cPOS kan klare opgaven, send mig eventuelt en mail eller giv mig et kald.

Med Venlig Hilsen
Kasper Snedker Jørgensen

POS-CONSULT I/S - KORTPRODUKTION, BETALINGS- OG KANTINESYSTEMER - WWW.POS-CONSULT.DK

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulven,

Der er rigtigt mange forslag - og der findes også nogen som passer til dit behov.

Fortæl lidt mere om hvor butikken skal være, har i en ekstern bogholder mv.

Der findes systemer som kan hjælpe med bogføring og lagerstyring, samt tilkobling af kassesystem til salg, prismærkning og byttemærker mv. 

Ud fra det du fortæller kan man også komme nærmere en pris :)

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Det er en fysisk butik som formentlig får en webshop i løbet af overskuelig tid.

Forventer at selv lægge varer ind i systemet med varenr, indkøbs/salgspriser, ba%.

skulle gerne kunne kobles op med kasse/pengeskuffe/dkterminal hvor PC bruges som kassetastatur.

prismærker med varenr. str skulle gerne kunne printes via pc.

Forventer at selv lave daglig administration som sendes til revisor en gang pr. mnd.

Jeg hører meget gerne erfaringer fra aminoer med butik med tøj, sko el. lign.

mvh

Fra 3400 Hillerød
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 131
Fra  POS-Kassesystemer.dk Skrevet kl. 05:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Se venligst www.copydanmark.dk

Vi har alt hvad du skal bruge til en meget fornuftig pris.

Venlig hilsen

Emil

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 551
Fra  HD Trading Skrevet kl. 07:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

det vigtigste i et lagerstyring program til skobutik er at du helt ude på frontend på kassen kan forespørge på en vare.

som tidligere ejer af skobutik, har jeg en vis erfaring med sådanne systemer. Det er mange der kan det, det vigtigste er at du stiller nogle krav til systemet.

Du kan f. eks se på http://www.admind.dk/ de har noget som kan bruges og kombineres med webshop

ha en god dag

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal tænke meget på lagerstyring og brugervenligheden som der også bliver nævnt. Du vil hurtigt få mange sko på lager og det vil blive uoverskuelig hvis ikke du har elektronisk styr på hvilke modeller og størrelser du har. Prøv evt. at søge på nettet om der ikke findes nogle brancheløsninger.

Og så skal der jo også skulle kunne kobles kasseapp. på :-)

Det bedste vil være at få et færdigt system som en brancheløsning er. Hvis ikke kan du hurtigt komme til, at få et system der ikke helt lever op til dine forventninger og skal efterfølgende have programmeret i systemet - og det er bestemt ikke billigt!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)