Hej igen Du SKAL slette det, - det er slet og ret ulovligt! Det bør du gøre lige nu, og så bare fortælle at du skam slettede det med det samme du fandt ud af at det måtte man ikke Hvis du formoder at han møder selv, kunne du jo skrive til ham at du har kontakt til xx og xx og xx som påstår at være snydt af ham, og at de vil møde op. Retssager er offentlige og kan overværes af alle. Så kan det jo være han slet ikke kommer. Så bliver der ingen sag. (xx er selvfølgelig de rigtige navne, så han kan se at du kender til hans "svindelnumre".) Michael
|
Hej Michael
Ved at slette det nu, mener du så at Fogedretten måske vil være mere "søde", hvis jeg kommer "glad/beklagende" ind og siger "Det vidste jeg virkelig ikke, og jeg blev bare så ramt fordi svindleren har været rigtig ond mod mig. Jeg slettede det selvfølgelig så snart jeg hørte fra jer".
Forstår jeg det korrekt, at han enten skal møde op selv eller sende en advokat? Kommer han slet ikke, så annulleres sagen?
Hvis ja, så er det måske en god idé at smide ham en mail/SMS og skrive, at jeg har inviteret de 10 andre personer med som tilhøre til Fogedretten – de vil gerne snakke med ham efterfølgende.