Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App-udvikler SØGES - send gerne videre i netværket

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg søger en mobil app-udvikler med dokumenteret erfaring og referencer. 

Og jeg vil meget hellere gøre det her end at sende forespørgsler ud til den halve verden.

Så kan du selv eller kender du programmøren, der altid laver perfekte apps i første hug :-) Så kontakt mig.

Basalt set skal den kunne sende notifikationer ud på baggrund af geografisk placering eller ud fra brugerens egne definitioner ud fra en række kriterier. I app'en vises den eller de for brugeren relevante filer, der trækkes i en database. Ingen betaling, men naturligvis brugerindstillinger. Del-funktion. Gerne affiliate-muligheder. Gerne online-app. Anerkendt open source, så der altid kan udvikles videre. 

Ja, pengene er desværre små - ret små - men i tilskud har jeg et godt, relevant netværk efter +10 år i mediebranchen og bruger det meget gerne, så for den rigtige, der måske allerede har alle funktionerne liggende og kan sætte dem sammen forholdsvist hurtigt, er der muligheder. Der bliver tilknyttet grafiker.

Bliver vi enige om specs og pris, laver jeg en bankgaranti. Beløb overføres, når vi begge er tilfredse. Ikke så meget pjat. 

Send mig en mail, hvis det er interessant. Kun seriøse henvendelser, tak.

kh

Heidi 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)