Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde salgshjælp til stort projekt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Som relativ uerfaren indefor dette område, håber jeg at der sidder nogle herinde der kan give mig lidt gode råd om at få hul på bylden. Sagen er den at jeg sidder og skal sælge bannerpladser mm til min site, men jeg har svært ved at finde et firma der kan assistere mig med at sælge pladserne. Er allerede blevet afvist af et enkelt (Kafton Media), da de mente det var for stor en mundfuld for dem på nuværende tidspunkt. De så ellers stort potentale i det men kunne ikke forsvare at tage os ind pt.

Lidt kort om størrelsen: Der er tale om et site med godt 4 millioner sidevisninger og 60.000 unikke brugere ugentligt. Der er tale om internationale brugere hvor af ca 25% kommer fra DK og UK, hvilket gør det lidt mere kompliceret end hvis der kun var tale om danske brugere.

HJÆLP!!! )

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 11:22
Jeg har gode kontakter til ValueClick Media, som bl.a. sælger danske og engelske bannerpladser. Alt efter hvilken målgruppe du har, er der gode muligheder for at de kan booke den 70-80% af tiden, til gode priser.

Har du tyske brugere? Der er de markedsleder, så det ville være en fordel ;)

Bare send mig en PM, med lidt mere info, så kan jeg give dig den rette kontaktperson.

Mvh

Tranberg

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:38
Tak jeg har skrevet en PM til dig. Andre forslag er meget velkomne..
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)