Overskriften siger det. Jeg har egentlig ledt efter en Amino udvikler tråd hvor man kan skrive i, f.eks. ved irritations momenter eller andre forslag man måtte have til Amino. Hvor folk jo så kan give forslaget stemmer (kan bare være stjernerne i tråden). Personligt er jeg ret irriteret over den der "Debatter du deltager i" lyser op, på debatter jeg ikke længere har interesse i. F.eks. hvis tråden er gået helt af sporet ifht. hvad den først var tænkt til... En anden irriterende ting er at Amino Plus medlemmer øjensynligt ikke kan melde sig fra "Gode tilbud" fra amino crewet, og jeg kan vist heller ikke afmelde at jeg får e-mail om det - med mindre jeg laver Amino mails til uønsket post i min mail box. Og det ønsker jeg jo heller ikke, men det kan jo blive resultatet hvis ikke det laves om. Hvis det forholder sig sådan, at man ikke kan afmelde sig sine amino plus spam mails, så er jeg lidt i tvivl om om det ikke er et brud på min reklamebeskyttelse som jeg ellers har. Det var lige fredagens forslag, skrevet i positiv mening |
Tom Frank Christensen:En anden irriterende ting er at Amino Plus medlemmer øjensynligt ikke kan melde sig fra "Gode tilbud" fra amino crewet, og jeg kan vist heller ikke afmelde at jeg får e-mail om det - med mindre jeg laver Amino mails til uønsket post i min mail box. Og det ønsker jeg jo heller ikke, men det kan jo blive resultatet hvis ikke det laves om. Hvis det forholder sig sådan, at man ikke kan afmelde sig sine amino plus spam mails, så er jeg lidt i tvivl om om det ikke er et brud på min reklamebeskyttelse som jeg ellers har.
Hej Tom,
Er det "tirsdags"-mailen, du mener - eller er det, når der ryger noget i din PM-indbakke?
Den førstnævnte skulle gerne kigge på "Tillad at dette websted må kontakte mig" i Ret profil.
/Jimmy