2000 Er vist nogle flere end jeg umiddelbart har behov for.
Ville bare gerne over 30.
Hej Jesper,
Klik ind på underenplov.dk og køb min opgave, så skaffer jeg dig de første 30 likes og så er du igang. Du skal selvfølgelig være klar over at det ikke er "ægte" personer vi snakker om.
Du skal selvfølgelig være klar over at det ikke er "ægte" personer vi snakker om.
og der røg tilliden så 100%...... Fremover når man ser hvor mange "likes" der er forskellige steder, får man jo automatisk den tanke at det bare er fake!
Men OK, FB er i min verden ikke andet end fake og spild af tid, så det.......
Fremover når man ser hvor mange "likes" der er forskellige steder, får man jo automatisk den tanke at det bare er fake
Det er blandt andet også derfor at jeg ikke vil købe mig til flere tusinde likes, men "kun" nok til at få lukket op for flere funktioner på FB (underligt nok skal der et vist antal likes til)
Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.
Det er blandt andet også derfor at jeg ikke vil købe mig til flere tusinde likes, men "kun" nok til at få lukket op for flere funktioner på FB (underligt nok skal der et vist antal likes til)
Tænker du slet ikke på, at potentielle kunder til dit firma læser med her? At du er godt igang med at gøre dig selv utroværdig? Det er umoralsk at købe sig til "goodwill" på den måde. Og lige så umoralsk at sælge "likes".