Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp og info ang opstart af webshop !

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 02:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folkens, håber der sidder nogle derude med en masse viden om webshops. Har igennem de sidste par dage researched omkring emnet, og har læst lidt omkring open source muligheder , og selvfølgelig læst information hos de pågældende udbydere af webshops i DK . Har bare stadig svært ved at få trådene sammen.. Kort fortalt jeg skal lave en webshop som sælger "x" (kan ikke afsløre endnu) . Kender en som laver grafisk design , så er ikke ude efter en løsning på den måde , men mere nogle gode råd til hvorvidt man skal "leje" sin webshop, eller få den kodet og købt specifikt fra start af ?  og hvordan dette praktisk gøres ....... 

Det vi har brug for er , en shop som vi MEGET nemt kan opdatere produkter og ændre priser, den skal have betalings mulighed med alle de gængse typer ( har læst op på NETS ) . Mulighed for at integrerer det med software til økonomistyring, har et super gammelt C5 liggende på en kontor maskine, kan dette stadig benyttes? Hvis man kunne integrerer det med en ipad, så ville dette også være helt optimalt? Som sagt har jeg rigtig mange spørgsmål, men i skånes for flere indtil jeg forhåbentlig for respons :)

Håber på at kunne lancere hjemmesiden og shoppen 1 aug, det kunne være fantastisk hvis i kunne hjælpe mig med at nå denne deadline , så ALLE input er velkommen.......

Mvh Sten

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 06:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er ikke ude efter en løsning på den måde :) Hvordan skal den forståes? 

Hvad er du så ude efter helt præcis?

Mvh. Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener at design og grafik ikke er noget jeg vil betale mig fra, da jeg kender en grafiker  - men resten vil jeg gerne danne mig et overblik over , dette er dog lidt sværere end først antaget . Skrev også hvad den skulle kunne . Ved ikke præcis hvad jeg er ude efter , det er svært at svare på hvis man ikke kender de forskellige produkt typer, og forskellen der imellem . Beskriver også hvad det er vi ønsker shoppen skulle kunne .

Der sidder sikkert en masse herinde der "sælger" disse løsninger , så man bliver selvfølgelig nød til at tage det hele med et gran salt . Men håber på at kunne skaffe nok info til at kunne vurdere hvad der ville være smartest for os .

Som sagt , er helt grøn - Så vil gerne skoles lidt om dette .

MVH Sten

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

en c5 integration kan du få til en række shops idag. Så vidt jeg husker er det dog ofte ret simple integrationer grundet begrænsninger i C5. Alternativt skal du hoppe på en economics eller lign. Er din forventede ordretal ret lille kan du nok også klare dig uden integration, er den ret stor er en "gammel c5" ikke nødvendigvis det rigtige system.

Hvilket shop system du skal bruge? Helt generelt er der en tendens til at folk går mere op i teknologi end relationer, og det tror jeg er en forkert tilgang. Der findes idag et utal af shopsystemer, nogle store, andre små, nogle opensource andre closed. Hvilket der er "verdens bedste som kan klare alting i verden...inkl at lave kaffe" afhænger af den sælger du spørger! Spørg istedet hvad du ønsker af din webshop leverandør. Du har designet, og vil have integration. Så skal du finde en leverandør som kan og vil levere på de konditioner OG - og det er det vigtigste - en som du tør stole på, og har en god kemi med!

I bund og grund bør det ikke betyde noget for dig om den samlede løsning koster lidt mere eller lidt mindre hvis samarbejdet kører. Derimod bliver det både røvtræls og i sidste ende også dyrt hvis du vælger et system, og en leverandør du ikke kan med!

Så helt kort er mit bedste råd at droppe tankerne om systemet (hvis du alligevel ikke selv skal udvikle) og fokusere på leverandøren!

PS: Du er velkommen til at komme med design til mig, så skal jeg nok komme med et bud på en løsning med c5 eller economic integration.

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)