Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af dating chat

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer)

 Jeg går lidt og leger med en ide om at start min egen Dating hjemmeside da jeg er overordenligt træt af de existerende sider.

Det skal jo selvfølgeligt være med mulighed for Webcam og alt hvad der nu høre til, men jeg er HELT på bar bund ??

Hvordan kommer man overhovedet igang??

Jeg tænker på programmering af sådan en side

Vedligholdelse

Design

Økonomi

Kan man overhovede starte sådan en side uden at have flere millioner på sin konto ??

Er der nogen derude der har forstand på hvordan man kommer igang?? 

Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er scripts som Skadate.com som også tilbyder en masse forskellige tilføjelser som live chat. Men om det er godt ved jeg ikke? Har læst en nogle mixed reviews af det så ved ikke.

Fra Langå
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lurkian,

Du kan sagtens starte op med et lavbudget, hvis du finder de rigtige til at hjælpe dig.

For at jeg synes, det kan være en god idé, så skal det være fordi du differentiere dig fra andre datingssider, dvs. at du tilbyder noget som de ikke tilbyder. Dernæst skal du analysere dine største konkurrenter og muligvis igangsætte en markedsundersøgelse ONLINE for at finde ud af, om der er markedet for endnu en datingside.

Det er altid komplekst, at starte noget op, så i forvejen er der, dog vil jeg sige, at hvis din forberedelse er god, så skulle der ikke være de store problemer.

Hvis det er, du kan have interesse, så kan Modified Site Solutions hjælpe dig på vej med et godt tilbud. Der er programmør og reklamekonsulent med i pakken.

Ellers held og lykkeYes

Venlig hilsen

Malene Dokkedahl Olesen

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Malene Dokkedahl Olesen:

Dernæst skal du analysere dine største konkurrenter og muligvis igangsætte en markedsundersøgelse ONLINE for at finde ud af, om der er markedet for endnu en datingside.

Det lyder som en bank eller revisor, at man partout skal lave en markedsanalyse. Det tager så to måneder og man kommer frem til, at der er en masse forhindringer og efter de to måneder har man ingenting. 

Restaurationsbranchen siger alle bankfolk, at man skal holde sig fra. Jeg synes da, at Noma har gjort det meget godt. Det handler dybest set om, at lave noget der er så fedt, at brugerne søger fra konkurrenterne og over til dig og dit produkt. 

Kan man lave noget der er så fedt, at folk søger fra de eksisterende sites og over til en ny chat? Jeg tvivler. Hvis jeg vil på en chat, så vil jeg møde andre mennesker og det kræver mange brugere. Så der er to måder:

1. Lav noget der er så fedt, at alle anbefaler det til deres venner og søger derover fordi det bare er bedre.

2. Lav noget i stil med det eksisterende, men med en lidt anden vinkel og så have en stor bankbog til markedsføring

Hvis det er realistisk med en af de to muligheder og tyrkertroen er der, så ville jeg gøre det. Hvis ikke så nej. 

Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvorfor er du træt af de eksisterende dating sites? Er der noget specifikt, som du ikke kan lide?

Markedet for dating sites er ret mættet. Så med mindre du har en rigtig god ny ide, skal du nok ikke spilde din tid med det.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)