Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rengøringshjælp i Odense søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi søger en rengøringshjælp til at få gjort huset rent en gang om ugen. Du skal naturligvis være dygtig og stabil. Alder har ingen betydning, bare du kan leve op til førnævnte kvalitetskrav ;)

Ring på 53 63 77 30 eller skriv en mail, så tager vi en snak :)

Mvh Martin Hjort

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Goddag Martin. Jeg er en pige på 14 år som søger job som rengørningsdame. Jeg har arbejdet på Macdonalds, i Svendborg. Ifølge min kollegaers meninger er jeg en pige som arbejder hårdt, som altid gør sit bedste og vil hjælpe til alt det hun kan. Jeg er nu flyttet til Odense, hvor jeg søger et fritidsjob som rengørnings. Jeg har 3 brødre, og er en meget hjælpsom pige derhjemme. Jeg bor i Skt. klemens i Odense, som er i Odense Syd. Jeg vil gerne opfylde dine krav og jeg ville elske og arbejde for dig. Nu ved jeg ikke præcis hvor du bor, om det er Odense syd eller Nord vest øst osv. Jeg håber det er i Odense Centrum fordi så har jeg en større mulighed.  Hvis jeg skulle arbejde hos dig, ville jeg arbejde Torsdag hvor jeg har fri. Fordi Mandag Tirsdag Onsdag og Fredag går jeg til musik på Odense musikskole. Ifølge løn vil jeg gerne have 100 kroner pr time jeg vil maks arbejde 2 timer om Torsdagen. Jeg har en lille mulighed for at arbejde om fredagen. Men jeg håber virkelig du vil svare mig tilbage du kan skrive en mail tilbage til mig på Juliewiingreen@hotmail.com :-)

Kærlig hilsen Julie som vil have det her job!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)