Meld gerne op hvis du tester det. Den har tidligere været en tråd om det, da kostet det 5.000,-, men ingen havde testet det.
Personligt tror jeg du skal skille dig MEGET ud, f.eks. som i lilla farve for at få opmærksomhed på EB's meget farverige side. Derudover skal du tage i mente, at reklamen er ret langt nede, hvilket er blandt de "gamle" nyheder. Dvs. at mange af sidevisningerne nok ikke når så langt med.
Hvis du skal gøre det skal du have en banner med bare bryster :) det giver sindsygt mange besøg :)
Vi lagde et billede fra denne video på nordjyske http://www.myspace.com/video/thomas/www-tex-tryk-dk/58131694 det gav sindsygt mange klik :) men heller ikke andet end klik tror det havde regnet med at finde noget snavs i enden af linket hehe
Nej, det ville være til lejeboliger i Thailand tror jeg :)
Men det er da rimelig placering ...
Ja det er en fin placering. Men jeg tror man skal have et meget "farvestrålende" banner - Det der lilla der køre nu, skiller sig markant udfra sidens øvrige farver. Og så en lille portion af C2A med tekster som "Nu" "Idag" etc. Altså noget der skriger at de skal klikke.
Men man får næsten lyst til selv at prøve det, bare for at finde ud af om det er billig reklame eller ej. Jeg tror dog klart at det skaber mere reklame, end en tilsvarende annonce i en avis (Gav 2000 for en lidt større annonce, men kun ca 100.000 læsere - i SA)