Som mange af de andre er inde på, så taber du på designet. Det er slet ikke tidssvarende og jeg er sikker på det er derfor kunderne smutter.
Ang dankort betaling, hvis du ikke vil til at lave indløsningsaftale m.m. så kan du bruge ewire.dk det er et rigtigt godt og billigt alternativt. Der kan du starte med deres lille løsning.
Du SKAL tage i mod kort.. Selv paypal som er gratis ville være et kæmpe +
Jeg er også enig med de andre i at det ikke ligner særlig ret meget en shop og den virker også lidt ufærdig desværre.
Jeg ved godt det er en træls konklusion men du burde måske skifte webshop system. Jeg har ikke selv erfaringer med bricksite som shop system men der findes væsentlig bedre løsning(vil jeg tro) fx magento.
Må give de andre ret vedr. designet mv. på din shop - jeg synes du skal bruge dine penge på at rette op på de ting, der nævnes og lav så en paypal-løsning - og i stedet for store annoncer så få lavet nogle pressemeddelelser på dine produkter, så du kan få noget mere seriøs omtale og tegn så nogle mindre annoncer i "nørd-magasinerne".
Som de andre siger så brug noget krudt på design og SEO. Prøv også at undersøge lidt om Adwords du bestemmer selv budgettet så det kan gøres for ganske få kroner.
Vedr. betalingsmodtagelse, så kig evt. denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/162371.aspx?PageIndex=1
Tak for rådene, det er noget af det, jeg vil tage fat i snarest.
Firmaet var tidligere fællesejet af 3 personer, men er i dag delt op, således jeg har det oprindelige navn og mine tidligere "kompagner" har tilsvarende navne...så jeg ejer faktisk navnet.
paypel er en mulighed i mit cms, men jeg kender ikke ewire...det vil jeg tjekke op på. Tak for hjælpen.
Vedr paypal koster det jo også, så vidt jeg har forstået. Logo har jeg selvfølgelig, men vores version har for dårlig kvalitet, til at kunne bruges som logo på hjemmesiden...men det er en af de ting jeg arbejder med!