Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop der hænger i hegnet

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anker

Som mange af de andre er inde på, så taber du på designet. Det er slet ikke tidssvarende og jeg er sikker på det er derfor kunderne smutter.

Ang dankort betaling, hvis du ikke vil til at lave indløsningsaftale m.m. så kan du bruge ewire.dk det er et rigtigt godt og billigt alternativt. Der kan du starte med deres lille løsning.

Mvh Jimmi

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 09:17

Jeg er enig med de andre..

Du SKAL tage i mod kort.. Selv paypal som er gratis ville være et kæmpe +

Jeg er også enig med de andre i at det ikke ligner særlig ret meget en shop og den virker også lidt ufærdig desværre.

Jeg ved godt det er en træls konklusion men du burde måske skifte webshop system. Jeg har ikke selv erfaringer med bricksite som shop system men der findes væsentlig bedre løsning(vil jeg tro) fx magento.

Du mangler også logo :-)

Håber det kan bruges..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 09:33

Har kigget lidt, og kan IKKE finde CVR-nummer, som for mig, er et must for overhovedet at ville handle på nettet!

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 13:57

Må give de andre ret vedr. designet mv. på din shop - jeg synes du skal bruge dine penge på at rette op på de ting, der nævnes og lav så en paypal-løsning - og i stedet for store annoncer så få lavet nogle pressemeddelelser på dine produkter, så du kan få noget mere seriøs omtale og tegn så nogle mindre annoncer i "nørd-magasinerne".

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 16:30

Hej anker

Som de andre siger så brug noget krudt på design og SEO. Prøv også at undersøge lidt om Adwords du bestemmer selv budgettet så det kan gøres for ganske få kroner.

Vedr. betalingsmodtagelse, så kig evt. denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/162371.aspx?PageIndex=1

Fra Rødovre
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 14:55

Hej Anker

Jeg synes at websitet generelt er alt for teksttungt - det er en klassisk fejl, som jeg også selv er løbet ind i.

Der er meget vundet ved at skrive det kortere og klarere ... og tilføje billeder der understøtter teksten og samtidig giver læselyst...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:54

alt for meget skrift på forsiden det kan man simpelthen ikke overskue

cvr nummer fodnoten så er siden mere seriøse

husk lav titlen gerne med de 70 tegn som google viser lige nu er der kun 1 ord i titlen lav alle sider unikke der og udnyt den bedre denne titlen.

social medier husk facebook og google plus de kan hjælpe ens side op ad

kontaktsiden der er plads  i højre siden af igen til alle jeres kontakt info og husk der også cvr nummer .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Videbæk
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 39
Fra  Team-nord Skrevet kl. 07:47

Hej Karsten

Tak for rådene, det er noget af det, jeg vil tage fat i snarest.

Firmaet var tidligere fællesejet af 3 personer, men er i dag delt op, således jeg har det oprindelige navn og mine tidligere "kompagner" har tilsvarende navne...så jeg ejer faktisk navnet.

paypel er en mulighed i mit cms, men jeg kender ikke ewire...det vil jeg tjekke op på. Tak for hjælpen.

MVH Anker

Fra Videbæk
Tilmeldt 21. May 12
Fra  Team-nord Skrevet kl. 07:50

Hej Casper

Ok - tak for svaret...jeg vender evt lige tilbage senere.

MVH Anker

Fra Videbæk
Tilmeldt 21. May 12
Fra  Team-nord Skrevet kl. 07:54

Hej Kristoffer

Det er taget til efterretning, tak for rådene. 

Vedr paypal koster det jo også, så vidt jeg har forstået. Logo har jeg selvfølgelig, men vores version har for dårlig kvalitet, til at kunne bruges som logo på hjemmesiden...men det er en af de ting jeg arbejder med!

MVH Anker

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)