Og det synes du at vi skal spames med her på Amino!!? Ligefrem også at skrive *** TILBUD *** i feltet synes jeg er dybt uaccetabelt! Jeg synes at du skal spame Gaming.dk eller andre af disse foraer, da jeg ikke tror at en webshop/iværksætter har brug for en teamspeak 3 server. Jeg synes at du skal finde en anden slags markedsføring! - Ja, jeg ved godt at denne kategori er til tilbud, men det er vist til grafik, freelancere osv.
Det er det kategorien er til. Hvis du mener det er udenfor kategorien eller at jeg overtræder reglerne, synes jeg du skal anmelde det til Amino, så må de jo tage stilling til det.
Og det synes du at vi skal spames med her på Amino!!? Ligefrem også at skrive *** TILBUD *** i feltet synes jeg er dybt uaccetabelt! Jeg synes at du skal spame Gaming.dk eller andre af disse foraer, da jeg ikke tror at en webshop/iværksætter har brug for en teamspeak 3 server. Jeg synes at du skal finde en anden slags markedsføring! - Ja, jeg ved godt at denne kategori er til tilbud, men det er vist til grafik, freelancere osv.
Mange hilsner
Mads (beklager men skulle af med min vrede )
Det er tilladt for amino+'ere at lave tilbud i "Jeg har et godt tilbud til dig!" forummet. Og det er ikke kun for freelancere, grafik m.m. Der er også folk der sælger slik, sommerhusudlejning, mini servere m.m. Hvis du blev Amino+ måtte du også gerne sætte et tilbud op herinde, også på baby legetøj.
Du kan jo se hvad det er for en tråd, så hvorfor klikker du herind hvis det ikke har din interesse?
Vi er dog enige i at overskriften godt kunne beherskes lidt, men mon ikke der kommer en superbruger og retter den ;)