Hvorfor skal du have et logo? Med 25+ år i business: Et logo bruges til at genkende et firma umiddebart. F.eks. muslingeskallen fra Shell som skfange bilisters opmærksomhed når de kører på vejen. Carsten Sommerskov |
Bertil Boisen:Brian,
Hvad har du af baggrund indenfor grafisk design...?
jeg er autodidakt, og nok mere "købmand" end "creator". Derfor jeg ikke tager de store penge for netop dette område og forventer bestemt heller ikke forventer at blive draget ind, når Coca Cola, Nike mv. skal have lavet logoer.
Så jeg tilbyder logoer, jeg mener kvalitetsmæssigt, men ikke mindst brugsmæssigt er en tand over de mange "photoshop-lykkeridere" - og til rimelige penge til mindre firmaer.
Jeg oplever nemlig selv rigtig tit ifm. mit salg af printopgaver, at mange kommer med mere eller mindre håbløse logoer i mere eller mindre håbløse udgaver/formater/opløsninger...
Det er naturligvis ikke den store forretning for mig mht. logodesign, men til gengæld er der mange, der vender tilbage til mig ifm. andre opgaver - så det er lidt ligesom når supermarkederne sælger øl, mælk mv. til under indkøbspris